وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نزدیک به ‪ ۱۰۰‬هزار نفر امنیت دور دوم انتخابات را برعهده دارند

"عباس محتاج " معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت :نزدیک به ‪ ۱۰۰‬هزار نفر امنیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هشتم را به صورت عمومی و منطقه‌ای برعهده خواهند داشت .


محتاج روز دوشنبه در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگاران با بیان این که تهمیداتی که در دور اول انتخابات اندیشیده شده بود در دور دوم نیز پیش بینی شده است ، افزود : ستاد امنیت انتخابات در وزارت کشور تشکیل شده و تهمیدات لازم برای همه حوزه‌های انتخابیه که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده، فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، وی به حساسیت در برخی از حوزه‌های انتخاباتی در دور دوم اشاره کرد و گفت : برای این حوزه‌ها پیش بینی‌های امنیتی و انتظامی شده است .

خبرنگاری از معاون امنیتی وزیر کشور پرسید، شایعه شده است که احتمال دارد نتایج برخی از حوزه‌های انتخابیه ابطال شود آیا پیش بینی‌های لازم برای برخورد با برخی تنش‌ها که احتمال دارد رخ دهد، شده است ؟
محتاج در پاسخ گفت : ما نه تنها برای چنین حوزه‌هایی که احتمال دارد به دلیل برخی تخلفات از سوی شورای نگهبان ابطال شوند بلکه برای حوزه‌هایی که حتی در صورت تایید هم امکان برخی التهابات وجود دارد پیش بینی‌های امنیتی لازم را کرده‌ایم تا خدای ناکرده این التهابات موجب حادثه نشود.

مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم قرار است روز جمعه ششم اردیبهشت ماه برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد