وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تعداد مجروحان حادثه انفجار شیراز به 105 نفر رسید

منابع آگاه بیمارستانی از مجروح شدن 105 نفر و شهادت 9 نفر از شهروندان شیرازی در حادثه انفجار شنبه‌شب شیراز خبر دادند.
تمامی مجروحان به بیمارستان‌های سطح شهر از جمله بیمارستان‌های خصوصی منتقل شده و تمام توان پزشکی و امدادی استان برای کمک به مجروحان بسیج شده‌ است.
خبرنگار فارس از حضور آیت‌‌الله حائری شیرازی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان در محل حادثه خبر داد.
بنابراین گزارش، اعضای ستاد تأمین استان پس از نشست خود با حضور در حسینیه شهدای شیراز از نزدیک محل حادثه را مورد بازدید قرار دادند.
یکی از اعضای شورای تأمین استان به خبرنگار فارس گفت: شورای تأمین تصمیمات فوری و مهمی اتخاذ کرده که در حال پیگیری و اجرای آن است.
هم‌اینک با همکاری نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج آرامش به شهر شیراز بازگشته و خانواده‌های حادثه‌دیدگان این بمب‌گذاری با حضوردر بیمارستان‌های شهر در حال پیگیری وضعیت جسمی عزیزان خود هستند.
فرماندار شیراز هم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش امدادگران و متولیان امر، مجروحان حادثه انفجار شنبه شب در مرکز فرهنگی و مذهبی رهپویان وصال شیراز به مراکز درمانی این شهر منتقل شده‌اند، اعلام کرد : در تلاش هستیم با همکاری مراکز درمانی اسامی مجروحان را از طریق فرمانداری در ساعات آتی به اطلاع مردم برسانیم .
ابراهیم عزیزی با بیان اینکه مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات از اسامی مجروحان باشماره تلفن 111 تماس بگیرند، گفت: در بررسی‌های اولیه این حادثه احتمال بمب‌گذاری منتفی است و انفجار احتمالا علت‌های دیگری داشته است.
عزیزی با بیان اینکه بررسی‌های تکمیلی درخصوص علت این حادثه جریان دارد ، اظهار داشت: هم اکنون با حضور تعداد زیادی از مردم درمحل حادثه مواجه هستیم و از مردم می‌خواهیم محل را ترک کنند، زیرا اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌گیرد.
محمد رضا حدائق معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس نیز گفت: در بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده بمب‌گذاری در این حادثه فعلا تایید نمی‌شود و بررسی بیشتر در دست انجام است.
انتهای پیام/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد