وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی دارند

رییس ستاد انتخابات هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان گفت: رسانه‌ها، نقش تعیین‌کننده ای در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی دارند.

"کیقباد علی‌بابایی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: حضور بیش از ‪ ۸۴‬درصدی واجدین شرایط دربرخی از حوزه‌های انتخاباتی استان، از تلاش و نقش موثر رسانه‌ها در این خصوص حکایت داشت.

وی، بابیان اینکه ششم اردیبهشت ماه و در مرحله‌ی دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای، چهار نامزد در دو حوزه‌ی انتخابیه این استان به‌رقابت می‌پردازند، اظهارداشت: در انتخابات دور دوم، یک نماینده از حوزه انتخابیه "زنجان و طارم" و یک نماینده نیز در حوزه انتخابیه‌ی "خدابنده"، توسط مردم برگزیده می‌شود.

رییس ستاد انتخابات هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان افزود: افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت کرده‌اند، مجاز هستند فقط در همان حوزه انتخابیه شرکت و آرای خود را به‌صندوق بیاندازند.

وی گفت: کسانی‌که به‌هر دلیل در دور اول انتخابات شرکت نکرده‌اند می‌توانند در هر حوزه انتخابیه که تمایل داشته باشند، رای دهند.

به‌گفته وی، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی آمادگی لازم را برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه این استان، دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد