وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخابات مجلس هشتم رفراندوم شکست خاتمی بود

بود.


الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان حسین مرعشی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران گفت: حذف عنوان یاران خاتمی تغییر تاکتیک نیست، بلکه این تغییر نام بخاطر کاهش محبوبیت خاتمی و عدم اقبال عمومی به جریان دوم خرداد است.
نادران با اشاره به اینکه انتخابات دور اول مجلس هشتم رفراندم شکست خاتمی بود، افزود: با توجه به اختلافات درونی جناح دوم خرداد کاهش محبوبیت مردمی خاتمی و طرفداران وی سبب شکست ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بود و در واقع بجای مطرح کردن تغییر تاکتیک باید شکست در رفراندم مردمی را عنوان کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: ضعف جناح دوم خرداد در کارکرد، رویکرد و برگزاری جلسات محرمانه با بیگانگان سبب عدم جلب اعتماد مردم به آنها شد و اقدامات خلاف منافع ملی این جریان سیاسی باعث کاهش مقبولیت اصلاح طلبان در نزد مردم شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این مطلب که انتخابات دور اول مجلس هشتم و حضور تنها یک تن از نامزدهای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در بین 30 کاندیدای تهران علی رغم ابزارهای تبلیغاتی و ظرفیت بالای آنها پیام‌های بسیاری دارد، گفت: افرادی که با اسم خاتمی نتوانستند اعتماد مردمی را بخاطر سوابق پیشین خود جلب کنند چگونه با حذف این نام و عنوان تغییر تاکتیک خواهند توانست در انتخابات دور دوم پیروزی کسب کنند.
نادران تصریح کرد: اصلاح طلبان برای کسب مجدد اعتماد مردمی گریزی از اینکه در نحوه تفکر، فلسفه اجتماعی و مواضع خود در رابطه با کشورهای خارجی تجدید نظر کنند، ندارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد