وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شنبه، اعلام فهرست اصلاح‌طلبان در شهرها

تغییر لوگوی ائتلاف اصلاح‌طلبان در دور دوم
عضو اجرایی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان از تغییر لوگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس هشتم خبر داد.

هدایت آقایی، عضو اجرایی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: این ستاد تصمیم گرفته تا برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس که ششم اردیبهشت برگزار می‌شود، از همه اصلاح‌طلبان در سراسر کشور حمایت کند، اما نوع لوگوی این ائتلاف به احتمال فراوان در این دور از انتخابات تغییر خواهد کرد.
وی افزود: این موضوع روز شنبه از سوی حجت‌الاسلام موسوی لاری، رئیس ستاد مرکزی ائتلاف اصلاح‌طلبان اعلام خواهد شد.

خبر اعلام تغییر لوگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان، در حالی منتشر می‌شود که در روزهای اخیر، برخی نزدیکان سید محمد خاتمی خواستار حذف عنوان «یاران خاتمی» از لگوی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم شده‌اند.

آقایی همچنین در ادامه گفت‌وگو با تأکید بر این که ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران از ده نامزد اصلاح‌طلب حاضر در دور دوم انتخابات مجلس حمایت می‌کند، تصریح کرد: نامزدهای اصلاح‌طلب راه یافته به دور دوم انتخابات در تهران، افرادی هستند که در لیست ستاد ائتلاف در دور اول حضور داشته‌اند و ستاد سیاست گذشته خود در حمایت از این افراد را همچنان دنبال خواهد کرد.
فهرست ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها شنبه اعلام می‌شود
وی گفت: فهرست ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها هم تا روز شنبه نهایی و اعلام خواهد شد.

عضو کمیته استان‌های ستاد مرکزی ائتلاف اصلاح‌طلبان در واکنش به تصمیم حزب اعتماد ملی مبنی بر حمایت از تمامی اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات مجلس، اظهار داشت: ستاد ائتلاف هم‌اکنون رابطه تشکیلاتی خاصی با اعتماد ملی ندارد چون آنها اعلام کرده بودند با دیگر اصلاح‌طلبان در انتخابات ائتلافی نخواهند داشت. با این حال ما از این تصمیم حزب اعتماد ملی استقبال می‌کنیم.
برخی نامزدهای مستقل خواهان حمایت ستاد ائتلاف هستند
وی در پایان با اشاره به درخواست برخی نامزدهای مستقل حاضر در دور دوم انتخابات که خواهان حمایت ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان شده‌اند، خاطرنشان کرد: هنوز آمار دقیقی از تعداد این افراد نداریم، اما شمار بسیاری از نامزدهای مستقل در شهرستان ها خواهان حمایت ستاد ائتلاف شده‌اند که تصمیم‌گیری در این باره بر عهده ستادهای استانی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد