وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نجات همکلاسی‌ها توسط دانش‌آموز 11 ساله

دانش آموز 11 ساله با هدایت اتوبوس مدرسه، جان همکلاسیهایش را نجات داد.

به گزارش ایرانتو، یک اتوبوس مدرسه در تورنتو که با 26 دانش‌آموز در پمپ بنزین متوقف شده و راننده آن به دستشویی رفته بود، به دلیل نامعلومی به حرکت درآمد و در سرازیری به راه افتاد.

برخی از دانش‌آموزان پیش از اینکه سرعت اتوبوس زیاد شود، توانستند خود را به بیرون پرت کنند اما بقیه شروع به داد و فریاد کردند. در همین زمان یکی از آنان بلافاصله در صندلی راننده جای گرفت و ترمز اضطراری را کشید، اما این کار نتوانست سرعت حرکت اتوبوس را کاهش دهد.

گزارش سایت ایرانتو حاکی است، دانش آموز مذکور در آن لحظه حساس تصمیم گرفت به نحوی اتوبوس را از مسیر اصلی منحرف کند. او سپس با گرداندن فرمان به سمت پیاده رو، اتوبوس را از سمت شاگرد به یک تیر عمودی کوبید و بدین ترتیب توانست آن را متوقف کند.
بر اثر این برخورد، 15 سرنشین اتوبوس، جراحت جزئی برداشتند.

اتوبوس در حالی از حرکت باز ایستاد که تنها چند متر با یک پیچ خطرناک فاصله داشت و اگر به راه خود ادامه می‌داد، وارد یک منطفه صنعتی می‌شد و فاجعه بزرگی به بار می‌آمد.

یکی از شاهدان که از پمپ‌بنزین به دنبال آنان حرکت می‌کرد، از اینکه با وجود شدت حادثه، به هیچ‌یک از دانش آموزان آسیبی نرسید، بسیار شگفت زده بود.

راننده اتوبوس، پس از مشاهده حرکت ناگهانی آن، وحشت‌زده در خیابان به دنبال اتوبوس دوید و با تجسم فاجعه‌ای که می‌توانست رخ دهد، دچار عارضه قلبی گشته و به بیمارستان منتقل شد.

طبق قوانین کانادا، راننده اتوبوس مدرسه حق ندارد، در هنگام حضور حتی یک دانش آموز در داخل اتوبوس، آن را ترک کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد