وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مجلس از حد نصاب افتاد

جلسه علنی امروز مجلس به دلیل نداشتن حد نصاب نمایندگان در ساعت 40/10 دقیقه متوقف شد.

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را پس از حداد عادل بر عهده داشت در پی تذکر اسدالله عباسی نماینده رودسر مبنی بر نداشتن حد نصاب اظهار داشت : اعضای حاضر در جلسه علنی امروز حدود 200 نفر بودند و باقی نمایندگان نیز در مرخصی و یا در سفر با رئیس جمهور و یا ماموریت که ضرورت داشت به سر می برند.

وی با تاکید بر اینکه حضور نمایندگان به طور مداوم وبه مدت 4 ساعت در صحن علنی غیر قابل اجتناب است تصریح کرد: همواره 15 تا 20 نفر ازنمایندگان به علت کار ضروری درصحن علنی حضور ندارند.

باهنر افزود : در مجلس سوم و چهارم معمولا نیم ساعت بین ساعت کاری مجلس تنفس وجود داشت که نمایندگان به کارهای خود می رسیدند ، اما در دوره های بعد این موضوع منتفی شد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد : در حال حاضر نمایندگان 4 ساعت به طور مستمر در جلسه علنی حاضر هستند و این امکان وجود ندارد که از نمایندگان به طور مستمر 4 ساعت از جلسه علنی مجلس خارج نشوند.

در حسن صحبت های باهنر، تعداد نمایندگان بین 182 تا 184 نفر در تغییر بود و به همین دلیل باهنر مذاکرات مجلس را متوقف کرد و پس از مفتح مخبر کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات دعوت کرد تا گزارش تفریغ بودجه سال 84 را قرائت کند.

توقف مذاکرات مجلس در حالی صورت گرفت که مجلس در حال رسیدگی به لایحه واگذاری اراضی برای طرح ساماندهی اسکان عشایر استان اردبیل بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد