وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

توصیه زارعی به اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مجلس

علی اصغر زارعی عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان که به همراه صدر و زاکانی دیگر اعضای این کمیته روز چهارشنبه در نشستی خبری شرکت کرده بود به اصولگرایان توصیه کرد که در مرحله دوم انتخابات ، فهرست واحد بدهند.

در مرحله نخست انتخابات مجلس هشتم که ‪۲۴‬اسفند سال گذشته برگزار شد ‪۲۰۹‬ نماینده مردم انتخاب شدند که ‪۱۴۷‬نفر آنها مربوط به اصولگرایان بودند.

در مرحله دوم انتخابات که قرار است ششم اردیبهشت ماه برگزار شد ‪۱۶۲‬داوطلب برای تصاحب ‪۸۱‬کرسی باقی مانده رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، زارعی خاطرنشان کرد که ارایه فهرست‌های متفاوت در اردوگاه اصولگرایان به نفع آنها نیست و ارایه فهرست واحد به تسهیل تصمیم‌گیری مردم و شکل‌گیری مجلسی قوی و اصولگرا کمک می‌کند.


** آمار دقیق درباره ترکیب نمایندگان منتخب
خبرنگاری از اعضای کمیته اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان خواست که آمار دقیقی در خصوص ترکیب نمایندگان منتخب ارایه کنند و صدر نیز در پاسخ به این سوال توضیح داد که ‪۱۲۰‬نفر از ‪۱۴۷‬نماینده منتخب اصولگرایان در دور نخست انتخابات متعلق به جبهه متحد اصولگرایان هستند.

عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه متحد در خصوص دور دوم نیز با بیان اینکه در دو ، سه حوزه نماینده‌ای نداریم خاطر نشان کرد که در بقیه حوزه‌ها نامزدهای جبهه متحد مشخص هستند.

به گفته صدر ، جبهه متحد اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات هر کجا که نامزدهای اختصاصی این جبهه به این مرحله راه یافته‌اند از آنها حمایت می کند و در حوزه‌هایی که دیگر نامزدهای اصولگرایان به مرحله دوم راه یافته اند از آنها حمایت خواهد کرد.

او خبر داد که در اوایل هفته آینده فهرست مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات اعلام می‌شود.

زاکانی نیزدر خصوص آمار دقیق منتخبان توضیح داد که از ‪۲۰۹‬نماینده منتخب در دور اول ، ‪۱۴۷‬نفر اصولگرا ، ‪۲۴‬نفر مستقل ، ‪۳۲‬نفر دوم خردادی و پنج نفر نیز اقلیت‌های مذهبی هستند.

این عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان همچنین توضیح داد که در مرحله دوم انتخابات در ‪۱۳‬حوزه رقابت میان اصولگرایان است ، در سه حوزه نیز رقابت میان دوم خردادی‌ها می‌باشد و در بقیه حوزه‌ها رقابت میان اصولگرایان و مستقل‌ها و یا اصولگرایان با دوم خردادی هاست .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد