وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور نمایندگان کارآمد در مجلس زمینه‌ساز تحقق اقدامات کاربردی است

امام جمعه شهرک قیامدشت گفت: حضور نمایندگان کارآمد، متخصص و ارزشی در مجلس هشتم، زمینه را برای تحقق فعالیت‌های کاربردی فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام داوود شاهچراغی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:
افرادی باید به مجلس راه یابند که بتوانند مسیر رشد و ترقی کشور را با توجه به امکانات موجود هموار کنند و استعدادهای نهفته در مناطق محروم را به درستی کشف و در بخش‌های مورد نیاز بکار گیرند.

وی ادامه داد: نامزدها باید درد مردم را با تمام وجود حس کنند و از هیچ کوششی برای رفاه و دسترسی آنان به امکانات مطلوب و پیشرفته دریغ نورزند.

شاهچراغی با اشاره به بینش و شعور بالای سیاسی ملت ایران، افزود: مردم این خطه مقدس بخوبی آگاه هستند که انتخاب صحیح آنان، پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام است.

وی گفت: ملت باید نمایندگانی را برای قرار گرفتن بر کرسی‌های خدمت انتخاب کنند که مورد اعتماد باشند و منویات مقام معظم رهبری را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

امام جمعه قیامدشت افزود: آنان معتقدند که در برگه‌های آرا، نام کسانی باید نوشته شود که بتوانند معضلات و مشکلات را رفع کنند و با انجام اقدامات کاربردی، رشد و پیشرفت را در ساختار کشور در زمینه‌های مختلف به وجود آورند.

شاهچراغی گفت: بنا کردن پایه‌های مجلسی نو، نیازمند فاصله گرفتن از حاشیه و حضور افرادی با توانایی بالا و خدمتگزار است تا دیدگاه‌های نوین و علمی را برای ساماندهی و رفع مشکلات به بدنه اقتصادی، اجتماعی و ... کشور تزریق کنند.

شهرک قیامدشت با ‪ ۴۰‬هزار نفر جمعیت در ‪ ۲۰‬کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

دور دوم مرحله هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی ششم اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد