وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

زمزمه انصراف اصلاح‌طلبان از دور دوم انتخابات فرار به جلو است

پرویز سروری عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در رابطه با برنامه‌های جبهه متحد برای مرحله دوم انتخابات، گفت: در شهر تهران جبهه متحد با تمام ظرفیت‌های خود وارد عرصه رقابت خواهد شد و کاندیداهای اصولگرایی که در دور اول به مجلس راه یافته‌اند آمادگی دارند از برنامه‌های جبهه متحد حمایت کنند.
عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان این مطلب که در حال برنامه‌ریزی برای تبلیغات نامزدهای جبهه متحد در دور دوم انتخابات هستیم، گفت: در جهت رقابت با رقبا و تلاش برای حضور حداکثری مردم اقدامات اولیه انجام شده است و در جلسه صبح امروز دوشنبه 11 نفری که به دور دوم انتخابات رفته‌اند در رابطه با شیوه تبلیغات برنامه‌ریزی شد.
سروری تصریح کرد: در تمامی مناطق شهر تهران در زمان قانونی تبلیغات همایش‌های منطقه‌ای برگزار می‌شود و احتمالاً در دور دوم انتخابات جبهه متحد با حضور اعضای راه یافته به مجلس هشتم و نامزدهای خود در دور دوم انتخابات همایش سراسری را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه برخی از تندروهای جریان اصلاح طلب زمزمه‌هایی مبنی بر انصراف از شرکت در مرحله دوم انتخابات را سر داده‌اند، گفت: مطرح کردن این مسائل به نوعی فرار به جلو است و آنها به جای عدم بررسی اقبال عمومی مردم به آنان درصدد غوغا سالاری تبلیغاتی و ایجاد ظرفیت برای خود هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد