وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

استاندار اردبیل: دولت نهم سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرد

استاندار اردبیل گفت: بر خلاف تبلیغات و شبهه‌افکنی برخی‌ها دولت نهم با درایت و برنامه‌ریزی منسجم شفاف‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به وجود برخی تخلفات جزیی در فرایند انتخابات مجلس هشتم افزود:
انتخابات ‪ ۲۴‬اسفندماه قانونی ، بی‌طرفانه و توام با امنیت کامل برای داوطلبان و مردم برگزار شد.

وی بیان کرد: رقابت انتخاباتی در دو حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر و نمین و نیز بیله‌سوار و پارس‌آباد در استان اردبیل به دور دوم کشیده شده و ما به عنوان هیات اجرایی نگران برگزاری دور دوم انتخابات نیستیم.

وی اضافه کرد:در جریان انتخابات مجلس هشتم تدابیر لازم برای برگزاری سالم انتخابات به عمل آمد و فرصت و امکان کافی برای هر گونه تبلیغ جناحها و افراد حاضر در انتخابات داده شد.

وی با قدردانی از حضور پررنگ و دشمن‌شکن مردم در دور نخست انتخابات مجلس هشتم گفت: تصمیم مردم در انتخابات هر چه باشد برای ما محترم است و ما در قوه مجریه به احترام رای مردم منتخبان آنها را ارج خواهیم گذاشت.

وی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس در دور حوزه اردبیل ، نیر و نمین و نیز بیله‌سوار و پارس آباد هم همچون گذشته بر اساس قانون و با رعایت اصل بی طرفی انتخابات را در ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهیم کرد و به هیچ فرد و گروهی اجازه تبلیغات غیرقانونی نخواهیم داد.

استاندار اردبیل با اشاره به نامعلوم بودن وضعیت تایید انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستانهای بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان توسط شورای نگهبان گفت: با توجه به اعزام و حضور بازرسان شورای نگهبان در این حوزه انتخابیه امید زیادی به تایید انتخابات در این حوزه داریم.

در دور نخست انتخابات مجلس هشتم در حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر و نمین "قاسم محمدی" و "جواد صبور" به عنوان دو منتخب مردم به مجلس راه یافتند و و انتخاب نفر سوم این حوزه با حضور حسن نوعی اقدم و حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی به دور دوم کشیده شد.

رقابت انتخاباتی در شهرستانهای پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان برای مجلس هشتم نیز با به حدنصاب نرسیدن آرا در روز ششم اردی بهشت ماه ما بین "سلیمان فهیمی" و "وکیل سپه" ادامه خواهد یافت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد