وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله‌سوار بررسی شد

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از اعزام بازرس و بررسی انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان از سوی شورای نگهبان خبر داد.

عباس دست باز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود: انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه این استان بجز حوزه پارس آباد و بیله سوارمغان توسط شورای نگهبان تایید شده است.

وی گفت: برای بررسی چگونگی روند انتخابات این حوزه نیز بازرسانی از سوی شورای نگهبان اعزام شده بود که قراراست نظر شورای نگهبان درخصوص این حوزه درآینده نزدیک اعلام شود.

وی اضافه کرد ، در صورت تایید صحت انتخابات این حوزه دور دوم انتخابات در حوزه‌های اردبیل ، نیر و نمین و حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار همزمان با دیگر نقاط کشور ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتخاب نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان درهشتمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به دور دوم کشیده شد.

در دور نخست انتخابات در این حوزه انتخابیه "سلیمان فهیمی" با کسب ‪۲۴‬ هزار و ‪ ۶۰۵‬رای و "وکیل سپه" با کسب ‪ ۲۰‬هزارو ‪ ۳۵۳‬رای ازمجموع ‪ ۱۱۰‬هزار و ‪ ۲۷۲‬رای ماخوذه بیشترین میزان آرا را از آن خود کردند ولی انتخاب تنها نماینده این حوزه به علت کسب نکردن اکثریت آرای ماخوذه به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر و نمین هم "قاسم محمدی" و "جواد صبور" به عنوان دو منتخب مردم این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و انتخاب نفر سوم در این حوزه به علت به حد نصاب نرسیدن رای به دور دوم کشیده شد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی با کسب ‪ ۴۱‬هزار و ‪ ۵۸۹‬رای و حسن نوعی اقدم با کسب ‪ ۳۵‬هزار و ‪ ۵۳۷‬رای در دور دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه برای کسب کرسی سوم این حوزه رقابت خواهند پرداخت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد