وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: خاتمی از برخی اطرافیان فاصله بگیرد

سخنگوی ائتلاف مردمی اصلاحات تعامل گروه‌های اصلاح‌طلب را با یکدیگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده بعید دانست و گفت: برای رسیدن به این تعامل خاتمی باید از جمعی از اطرافیانش فاصله بگیرد.

به گزارش مهر، فاطمه کروبی، سخنگوی ائتلاف مردمی اصلاحات که عصر امروز در نشستی خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی سخن می‌گفت، اعلام کرد: این تشکل با تمام جدیت در دور دوم انتخابات مجلس حضور خواهد داشت.

وی همچنین اعلام کرد: نامزدهای حزب اعتماد ملی نیز که در تهران و دیگر استان‌ها به دور دوم انتخابات مجلس هشتم راه یافته‌اند، قطعا در این انتخابات حضور خواهند داشت و منصرف نخواهند شد.

فاطمه کروبی درباره نامه رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی به سید محمد خاتمی برای فاصله گرفتن وی از برخی اطرافیانش نیز گفت: با تشکیلات و انحصارگری که در ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان هست، بعید می‌دانم که برخی مرزبندی‌ها برداشته شود و اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری به تعامل برسند، مگر اینکه خاتمی از جمع افراد ذکر شده فاصله بگیرد.

دبیر کل مجمع اسلامی بانوان با بیان این‌که این تشکل از هم‌اکنون در حال تدوین برنامه های خود برای حضوری فعال در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده است، خاطرنشان کرد: برخلاف برخی ادعاها، هیچ ضربه‌ای از انتخابات مجلس هشتم به ما وارد نشده و اگر شاهد بی‌مهری‌هایی بودیم، این خصلت سیاست است و ما هزینه فعالیت‌های سیاسی را از آغاز پذیرفته‌ایم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اختلاف اعتماد ملی با ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان افزود: این اختلاف سلیقه عاملی واقعی و اجتناب‌ناپذیری است که از سال 78 بین برخی اصلاح‌طلبان به وجود آمد و در دوره دوم ریاست جمهوری آقای خاتمی نیز بیشتر شد.

کروبی حذف کردن نام قائم مقام حزب اعتماد ملی را از لیست انتخاباتی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم، یکی از مصادیق اختلاف سلیقه میان اصلاح‌طلبان عنوان کرد و ادامه داد: این امر در مجلس پنجم نیز وجود داشت و نمی‌توان گفت که اتفاقی تازه بود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد