وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

همه ‌امکانات لازم برای برگزاری مرحله ‌دوم مهیاست

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر مهیا شده است.


علیرضا جانه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات، سه هزار و ‪ ۹۰۴‬شعبه اخذ رای ثابت و سیار دراین حوزه برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آموزش‌های که عوامل اجرایی در مرحله اول انتخابات طی کردند و نیز تجربه برگزاری مرحله اول انتخابات، در این دوره در بحث آموزش با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

جانه گفت: ‪ ۱۹‬نفر ازاین حوزه انتخابیه در دور اول حایز آرای لازم شدند و نفرات ‪ ۲۰‬تا ‪ ۴۱‬لیست این حوزه برای کسب ‪ ۱۱‬کرسی دیگر نمایندگی و ورود به مجلس با هم رقابت می‌کنند.

وی تاکید کرد: دراین دوره هر نامزدی که بیشترین آرا را از مجموع آرا بدست آورد، به عنوان نماینده انتخاب می‌شود و در این مرحله بدست آوردن یک چهارم کل آرا به علاوه یک رای برای احراز نمایندگی لازم نیست.

رییس ستاد انتخابات استان تهران افزود: تبلیغات در این دوره از انتخابات همچون انتخابات گذشته یک هفته قبل از روز رای‌گیری آغاز و ‪۲۴‬ ساعت قبل از این روز نیز به پایان می‌رسد.

وی گفت: با رفع نواقص مرحله اول در بخش شمارش رایانه‌ای، دراین مرحله نیز شمارش رایانه‌ای بصورت طرح آزمایشی دراین حوزه انتخابیه اجرا می‌شود.

جانه افزود: صحت انتخابات همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به همراه تایید صحت انتخاب ‪ ۱۹‬نفر اول حوزه انتخابیه تهران، ری،شمیرانات و اسلامشهر توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد