وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بازشماری موردی صندوق‌ها امکان‌پذیر است

بازرس ویژه شورای نگهبان در انتخابات تهران، گفت: درخواست بازشماری آراء به انتخاب موردی و تصادفی از میان صندوق‌ها، امکان‌پذیر است و شورای نگهبان به این مسأله اقدام خواهد کرد.

تقی‌آبادی بازرس ویژه شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درباره تقاضای بازشماری آراء تهران، اظهار داشت: درخواست بازشماری آراء، حق قانونی و طبیعی کاندیداها است.

بازرس ویژه شورای نگهبان در انتخابات تهران، گفت: به دلیل نظارت شورای نگهبان و نمایندگان کاندیداها بر فرآیند اخذ رای و شمارش آراء، بازشماری کل آرا صندوق‌های تهران ممکن نیست.

وی انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را از جهت اجرا، نظارت و شمارش آرا صندوق‌ها جزو سالم‌ترین انتخابات‌ها یاد کرد و در تائید این گفته بیان داشت: به طوری که نمایندگان کاندیداها از تمام ظرفیت‌های قانونی و از ابتدای اخذ رای تا پایان شمارش آرا برای نظارت استفاده کردند و هیچ مشکلی گزارش نشد.

بازرس ویژه شورای نگهبان در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران متذکر شد: علاوه بر این که بازرسان وزارت کشور بر اجرای انتخابات نظارت داشتند، خود شورای نگهبان با مکانیزم بازرسی ویژه‌ای که داشت بر کار ناظرین و مجریان نظارت می‌کرد.

تقی‌آبادی در خصوص درخواست برخی افراد و گروه‌ها برای بازشماری صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران، خاطرنشان کرد: بازشماری کل صندوق‌ها امکان پذیر نیست چرا که ناظرین شورای نگهبان و نمایندگان کاندیداها بر فرایند اخذ رای و شمارش آراء نظارت داشتند.

بازرس ویژه شورای نگهبان در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران به گروه‌ها و کاندیداها توصیه کرد که به جای تلف کردن زمان، از فرصت برای رقابت در مرحله دوم انتخابات استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد