وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اطلاعیه شورای نگهبان درباره دریافت شکایات

شورای نگهبان طی اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای آمادگی خود را برای دریافت شکایات مردمی اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

خداوند را سپاسگزاریم که بار دیگر الطاف و عنایات خود را شامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و مردم فهیم، آگاه و دشمن‌ستیز ایران اسلامی با حضور پر شکوه خود در پای صندوق‌های اخذ رای دست رد بر سینه استکبار زده و امید واهی دشمنان را مبدل به یاس نمودند.

بدین وسیله ضمن تشکر از آحاد مردم شریف و کلیه هیات‌های نظارت، عوامل اجرایی و ناظرین محترم که با کمال دقت و مراقبت در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی تمامی مساعی خود را به کار بسته‌اند، به اطلاع می‌رساند در اجرای تبصره 1 و 2 ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی چنان‌چه شکایتی از نحوه برگزاری انتخابات وجود دارد، شاکیان می‌توانند از تاریخ اخذ رای به مدت هفت روز شکایت مستند خود را با ذکر مشخصات کامل، آدرس و شماره تلفن به دبیرخانه شورای‌نگهبان واقع در تهران‌ـ خیابان امام خمینی (ره)‌ـ انتهای خیابان فلسطین جنوبی‌ـ روبه‌روی دانشگاه امام علی(ع) ارسال فرمایند.

قابل ذکر است شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات کامل شاکی یا شاکیان، آدرس کامل، تلفن و اصل امضاء شاکی را داشته باشد و در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدارک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد