وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعتراض ائتلاف فراگیر به تخلفات جبهه متحد

جمعی از نامزدهای ائتلاف فراگیر اصولگرایان در حوزه تهران در نامه ای خطاب به شورای نگهبان نسبت به تخلفات انتخاباتی متعدد جبهه متحد اعتراض و هشدار دادند.

به گزارش آفتاب، برخی از نامزدهای ائتلاف فراگیر اصولگرایان در نامه خود آورده‌اند:

« پیرو تخلفات فراوان مقدماتی و تبلیغاتی جبهه متحد اصول گرایان از قبیل نصب آویزهای غیرقانونی، تبلیغ اسامی نامزدها در سه روزنامه وابسته به بیت المال در روز پنجشنبه 23/12/86 (ممنوعیت تبلیغات)، پخش وسیع کارتهای تبلیغاتی اسامی سی نفره و همایش انتخاباتی در سازمان دولتی ارتباطات اسلامی در روز ممنوعیت تبلیغات (پنج شنبه 23 اسفند) و با توجه به مشاهدات عینی و گزارشهای موثق و متعدد و مکرر مردمی در مورد تخلفات عدیده در شعب اخذ رای به نفع فهرست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخاباتی تهران، ری ،‌ اسلامشهر و شمیرانات ضمن اعتراض و تقاضای رسیدگی قاطع هشدار می دهیم .

در این نامه موارد تخلفات بشرح زیر است:‌

1- در بسیاری از شعب اخذ رای و به ویژه در مناطق شرق و جنوب تهران و برخی از شهرک ها برخی از عوامل اجرایی و نظارتی مبادرت به تبلیغ فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان می نمایند. ( مانند شعبه 202 و 1682 مسجد رحمتیه ، 1359 امیریه، مسجد فاطمیه و ... )

2- برخی از عوامل اجرایی و نظارتی در نوشتن نام نامزدها توسط رای دهندگان دخالت می کنند.

3- با نصب تصویر تبلیغاتی برخی از شخصیتهای سیاسی (یکی از سران سه قوه) فضای تبلیغاتی در شعب اخذ رای به نفع جبهه متحد اصول گرایان ایجاد شده است.

4- با ممانعت از حضور برخی از ناظرین قانونی نامزدها که دارای مجوز نظارت در محل شعبه اخذ رای هستند زمینه تخلفات افزایش یافته است .

5- در اختیار بسیاری از دست اندرکاران شعب اخذ رای فهرست نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان قرار داد که در محل شعبه ارائه و توزیع می شود و بر روی میز محل مراجعه رای دهندگان فهرست اسامی جبهه متحد اصول گرایان قرار داده شده است. (تعداد کثیری از شعب اخذ رای)

در ذیل این نامه امضای آقایان رضا طلایی نیک،‌ سید محمد میرمحمدی، ابوالفضل حسن بیگی و ... به چشم می خورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد