وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور آگاهانه در انتخابات، فشار دشمنان را دفع می‌کند

امام جمعه شهر مرزی مریوان کردستان،حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی را موجب دفع فشار دشمنان، خنثی‌کننده توطئه آنها و ضامن تداوم اقتدار و عزت کشورمان دانست.

ماموستا مصطفی شیرزادی امر مهم در انتخابات را حضور آگاهانه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات گفت:این حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بسیاری از توطئه‌های دشمنان کشورمان را نقش برآب می‌کند.

وی اظهار داشت: مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود، دشمنان را از اهداف منفعت‌طلبانه و استکباری خود دلسرد و اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار می‌کند.

ماموستا شیرزادی تبعات بی‌مسوولیتی برخی از افراد را در قبال وظایف اجتماعی، اعتقادی و سیاسی موجب تحقق مقصود دشمنان خواند و گفت: همه آحاد جامعه مردم باید احساس مسوولیت کنند.

وی تصریح کرد: البته در طول تاریخ انقلاب مردم آگاه و فهیم ایران هیچ وقت نسبت به ترفندهای دشمنان غفلت نکرده‌اند و همواره به کمک آگاهی و شعور سیاسی خود در صحنه‌های مهم سرنوشت ساز شرکت و دشمنان را ناامید کرده‌اند.

وی اعتقاد به ارزش‌های نظام، تخصص، تبحر، تعقل و شجاعت، شناخت کامل از وضعیت کشور، دلسوزی و آشنایی با زندگی مردم حوزه انتخاباتی خود را از ویژگی‌های یک نامزد اصلح برشمرد.

وی با اشاره به تبلیغات نامزدها در این دوره از انتخابات گفت: نامزدها با پرهیز از شعارهای غیر معقول، عدم تخریب همدیگر و ارایه دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود، حق انتخاب اصلح را به جامعه بدهند.

وی آگاه‌سازی مردم در امر انتخابات را با کمک رسانه‌های جمعی، مسوولان، روحانیون و رهبران فکری جامعه امری ضروری دانست.

استان کردستان با یک میلیون و‪ ۴۵۰‬هزار تن جمعیت دارای شش کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد