وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تغییر قانون تبلیغات انتخابات، با هدف عقلانیت گرائی در انتخاب بود

سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز افزود: افزایش سن رای دهندگان و حذف شیوه‌های مرسوم در تبلیغاتی کاندیداها، در ظاهر محدودیت ایجاد کرده و به ضرر مجلس هفتم تمام شد، اما در اصل با هدف عقلانی کردن انتخاب‌‌ها و گزینش مردم صورت گرفت که موجب رشد خواهد شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، وظیفه همه ما ترویج مشارکت مردم در انتخابات است، افزایش سطح اطمینان و اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی را زمینه ساز مشارکت خود جوش و حضور گسترده اقشار مختلف در این صحنه حساس، دانست.
وی با تصریح اینکه، تاخیر در انجام اقدامات اجرائی و فعالیت‌های عمرانی و عدم شفافیت در بیان مسائل برای مردم، کاهش اعتماد مردمی را در پی خواهد داشت گفت: اعتماد سازی و افزایش سطح اطمینان جامعه به دولت و دولت مردان و نظام اسلامی، وظیفه‌ای مهم بوده و برعهده همه افراد است.
نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس هفتم گفت: آنچه طی این سال‌ها در سطح این شهرستان و استان فارس حادث شد، زمینه توسعه بنیادین را فراهم کرد.
ذوالانوار با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا قبل از سال 85 هیچ کارخانه بزرگی در استان فارس و شهر شیراز ایجاد نشده بود گفت: طی این سال‌ها تنها در بخش صنعت، زمینه احداث حداقل 24 کارخانه بزرگ که بخشی از آن صنایع مادر است، در استان فراهم شد.
این کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در شهر شیراز، با اشاره به اینکه تعدادی از این صنایع هم‌اکنون مراحل احداث و اجرا را به ‌سرعت پشت سر می‌گذارد، گفت: اگر حرکت نمایندگان استان در مجلس، حرکتی جمعی و براساس حکمت باشد، بی‌تردید رشد را در پی خواهد داشت.
ذوالانوار با تصریح اینکه انتقاداتی را در طول مدت 4 سال نمایندگی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برخود وارد می‌داند، گفت: با وجودیکه در ابتدای ورود به مجلس دوستان زیادی، قول مساعدت و پشتیبانی نرم‌افزاری به ما داده بودند، اما در طول این سال‌ها حتی یک مورد طرح کارشناسی شده، یا برنامه قابل ارائه، به من و دیگر نمایندگان استان فارس، پیشنهاد نشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس هفتم، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم در این دوره، حمایت نرم‌افزاری از نمایندگان منتخب مردم در مجلس هشتم، به شکلی کارشناسانه، انجام شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد