وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلمی؛ منظم‌ترین و منتقدترین نماینده مجلس هفتم



با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات مجلس هشتم و ضرورت بررسی کارنامه عملکرد نمایندگان مجلس ‌هفتم به منظور انتخاب آگاهانه افراد، جنبش عدالتخواه دانشجویی اقدام به انتشار بخشی از کارنامه عملکرد ‌نمایندگان مجلس هفتم نموده است.
به گزارش خبرگزاری آفتاب در ادامه این بیانیه آمده است: ‌کارنامه موجود، عملکرد نمایندگان تا انتهای مهرماه سال جاری، یعنی جلسه سیصد و شصت و هفتم را مورد بررسی قرار داده ‌است. ‌با توجه به آمارهای موجود، بر اساس شاخص غیبت نمایندگان از حضور در صحن علنی، بی‌نظم‌ترین نمایندگان ‌محمدهادی ربانی، احمد توکلی، سیدمجتبی مؤدب‌پور، شاپور مرحبا و هوشنگ حمیدی به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ ‌و ۳۹ و ۳۸ و ۳۶ جلسه غیبت بوده‌اند. این در حالیست که تعداد نمایندگان بدون غیبت تا انتهای مهر امسال، به ‌حدود سی تن می‌رسد.
‌بر اساس شاخص تاخیر نمایندگان در حضور در صحن علنی، بی‌نظم‌ترین نمایندگان به ترتیب با ۷۲۱۸ و ۶۲۴۸ و ۴۷۰۰ و ۴۱۸۹ و ۳۸۰۷ و ۳۷۷۵ و ۳۶۷۸ ساعت ‌تاخیر بوده‌اند و برخی دیگر از جمله سبحانی، اکبر اعلمی و حسن کامران کمتر از بیست دقیقه تاخیر ‌داشته‌اند. ‌بر اساس شاخص سوال از وزرا، اکبر اعلمی منتقدترین و پرسش‌گرترین نماینده مجلس هفتم بوده است که تا ‌مهر امسال ۵۰ سوال مختلف از وزرا پرسیده است. پس از وی ایرج ندیمی، داریوش قنبری، موسی‌الرضا ‌ثروتی و بیژن شهبازخانی به ترتیب با ۱۸ و ۱۴ و ۱۳ و ۱۳ سوال قرار دارند. بر این اساس تنها ۱۷۰ نماینده ‌تاکنون اقدام به طرح سوال از وزرا نموده اند و بقیه نیز گویا هیچ نقطه ابهامی در این زمینه نداشته اند! از میان ‌سوال کنندگان نیز ۷۴ نماینده تنها یک بار سوال پرسیده‌اند.
نظرات 1 + ارسال نظر
مرد باران سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 http://rainct.blogsky.com

موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد