وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تخلفات انتخاباتی نامزدها مستند سازی می‌شود


رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: چنانچه عملی برخلاف قانون انتخابات از نامزدها مشاهده شود؛ توسط عوامل اجرایی انتخابات مستند سازی و اعمال نظر می‌شود.


محمدرضا رضایی امروز در شهرکرد با اعلام این خبر افزود: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور نامزدهای انتخابات مجلس هشتم چهارمحال و بختیاری در ستاد انتخابات این استان برگزار شد، تذکر های لازم در خصوص شیوه تبلیغات انتخاباتی به نامزدها داده شده و در صورت مشاهده عملی برخلاف قانون انتخابات علاوه بر برخوردهای قانونی توسط نیروی انتظامی و دادگستری استان، توسط فرمانداران حوزه های انتخابیه مستند سازی و اعمال نظر می شود.
وی تصریح کرد: بر اساس قانون، تطمیع، تهدید و خرید و فروش آرا تخلف انتخاباتی محسوب شده و آراء برگرفته از این شیوه ها نیز مخدوش می شود.
سرپرست معاونت سیاسی _ امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دادن شام و نهار از مصادیق تطمیع به شمار می رود، اظهار داشت: متاسفانه این شیوه در بیشتر استان های کشور رایج بوده اما رسانه ها در این مورد در استان چهارمحال و بختیاری بزرگنمایی کرده اند.
رضایی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم و برگزاری سالم انتخابات سربلندی نظام را به دنبال دارد، از نامزدها خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی در جهت تحقق این هدف گام بردارند.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد با توجه به اشتیاق مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور در انتخابات بیست و چهار اسفند و تعیین سرنوشت خود، حضور مردم استان در انتخابات مجلس هشتم پررنگ تر از دوره های گذشته باشد.


منبع: خبرگزاری فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد