وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شنیده های اعتماد ملی

ارگان دولت یا جبهه متحد اصولگرایان؟!

شنیدیم که در حالی که طبق قانون، استفاده از رسانه‌های دولتی برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلا‌می ممنوع است، روزنامه ایران به عنوان ارگان رسمی دولت، با چاپ عکس‌ها و اخباری به نفع لیست جبهه متحد عمل می‌کند. این روزنامه در شماره دیروز خود هم در صفحه 2 خبری تحت عنوان <انصراف تعدادی از کاندیداها به نفع لیست جبهه متحد اصولگرایان> منتشر کرد.

شکایت الویری از شورای نگهبان ‌

شنیده دیگر اینکه‌ مرتضی الویری شهردار اسبق تهران و سفیر سابق ایران در اسپانیا با اعلا‌م آمادگی برای اقامه دعوی در مورد رد‌صلا‌حیتش، انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت نهم را عامل رد‌صلا‌حیتش معرفی کرد. به گزارش دسترنج، مرتضی الویری که در گردهمایی محذوفین اصلا‌ح‌طلب سخن می‌گفت، با برشمردن پست‌هایی که از اول انقلا‌ب تاکنون به ایفای نقش در آنها پرداخته، مشی‌ای که برمبنای آن وی ردصلا‌حیت شده را مورد انتقاد قرار داد.

بازگشت حسین الله‌کرم از اروپا

آخرین خبر شنیده اینکه حسین الله‌کرم، چهره مشهور منتسب به انصار حزب‌الله‌، از چند روز پیش از اروپا به تهران بازگشته است. به گزارش تابناک، الله‌کرم که در دولت نهم به عنوان وابسته نظامی ایران به زاگرب، پایتخت کرواسی اعزام شده است، به‌تازگی به ایران بازگشته و پس از چندی فعالیت‌های سیاسی خود را در دفاع از گروه حامیان دولت آغاز کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد