وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تشویق به حضور در انتخابات مهمترین وظیفه احزاب است

سید احمد نصری: احزاب مانند همه ایرانیان به سرنوشت کشورشان علاقمند هستند و در انتخابات شرکت میکنند و بایستی اسباب و زمینههای لازم برای شرکت بیشتر مردم را فراهم کنند چراکه این مهمترین وظیفهای است که هر ایرانی مسلمان در این نظام مقدس چه عضو یک حزب باشد و چه نباشد بر عهده دارد.
وی ادامه داد: هر حزبی که خود را با دریای خروشان ملت هماهنگ کند محبوب و مقبول مردم میشود و شاهد بودهایم برخی احزاب در طول تاریخ 100 ساله گذشته ما مرتکب خطا شدند، صف خود را از ملت جدا کردند و به تدریج از بین رفتند.
استاندار قزوین درباره چگونگی سالم سازی فضای انتخابات افزود: برای برگزاری انتخابات سالم بخشهای مختلفی دخیل هستند که یک بخش به مجری، هیئت نظارت و بخش عظیمی نیز به خود رأی دهندگان مربوط میشود.
وی اضافه کرد: مهمترین اقدام در انتخابات این است که کاندیداها در جهت تضعیف و یا تخریب دیگران هیچ حرفی نزده و قدمی برندارند و هر داوطلبی در مورد خود صحبت کند چراکه این بهترین روش است.
نصری تاکید کرد: مردم ما صاحب تشخیص و باهوش هستند و با مقایسه و مطالعه بهترین انتخاب را خواهند داشت البته ممکن است تعداد معدودی نیز بدون مطالعه رأی دهند اما وجدان عمومی براساس تشخیص خود عمل می کند.
وی یادآور شد: اگر ما انتخابات سالمی برگزار کنیم، هیأت نظارت نیز، نظارت لازم را داشته و تخریب هم وجود نداشته باشد، مردم بهترین عملکرد را در انتخابات خواهند داشت چرا که این را در گذشته نیز ثابت کرده اند.
استاندار قزوین به مهمترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اعلام کرد: اولین و مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری است، نمایندگان موظف هستند قانونی وضع کنند که گره گشا و حلال مشکلات مردم یا بخشی از آنها باشد.
وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید قانونی وضع کنند که قابل اجرا باشد و برای وضع چنین قانونی باید از نظرات کارشناسان که سال های سال در اجرا بوده اند استفاده کنند.
نصری تصریح کرد: دومین و سومین وظیفه نمایندگان مجلس، نظارت بر حسن اجرای قانون و انعکاس خواسته های به حق و قانونی مردم نزد مقامات اجرایی و پی گیری و حصول نتیجه آن است.
وی در خصوص نقش رسانه ها در انتخابات اظهار داشت: نقش رسانه در انتخابات بی بدیل است، مشروط بر اینکه نقش واقعی خود را ایفا کرده و به عنوان یک رسانه عمل کنند.
استاندار قزوین ادامه داد: مهمترین رسانه وظیفه اطلاع رسانی است و نباید تنها در خصوص گروه یا حزبی که سخنگوی آن است اطلاع رسانی کند و باید اطلاعات موجود جامعه را که به آن آگاهی کافی و یقین دارد و تنها بر اساس شنیده ها نیست منعکس کند.
وی در پایان یادآور شد: اگر رسانهای 3 ساعت کسب اطلاعات کرد و حتی 3 دقیقه از آن را نیز منعکس نکرد از نقش رسانهای خود فاصله گرفته است، البته امیدواریم در استان ما چنین موردی وجود نداشته باشد.
نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر وبلاگ دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 http://piri-gach.blogfa.com

سلام به مدیر محترم
وبلاگ ما شما رو لینک کرد برای تبادل و ادامه همکاری ما رو لینک کنید
با تشکر
ما را با نام
جنگ فکری تا پیروزی لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد