وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آرزوهای سخنگوی افتخاری اصولگرایان فراگیر

یک عضو جبهه متحد اصولگرایان که خود را سخنگوی اصولگرایان فراگیر فرض کرده، در بیان آرزوهای خود، از احتمال انصراف 6 یا 7 نفر از کاندیداهای ائتلاف فراگیر اصولگرایان به نفع جبهه متحد در انتخابات مجلس هشتم خبر داد.

پرویز سروری عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با مهر، با بیان این مطلب مدعی شد: تعدادی از افرادی که در لیست ائتلاف فراگیر قرار گرفته اند، بناست از حضور در انتخابات مجلس هشتم انصراف دهند و به این طریق از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کنند. وی افزود: همچنین قرار شده نام افرادی که به صورت مشترک در لیست ائتلاف فراگیر نیز قرار گرفته اند از این فهرست حذف شود.

این سخنگوی افتخاری با بیان اینکه این خبر طی امروز و فردا از سوی ائتلاف فراگیر اصولگرایان اعلام خواهد شد، گفت: اکنون مجموعه اصولگرایان به سوی وحدت در حرکت هستند.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان همچنین با بیان اینکه این جبهه قبل از پیروزی پیروز شد ، گفت: دستیابی به وحدت کمتر از پیروزی نیست و ما اکنون به پیروزی زودهنگامی دست یافته ایم!

پرویز سروری اظهار داشت: در آستانه شکل گیری جبهه متحد برخی گمانه زنی هایی مبنی برعدم موفقیت این جبهه از گوشه و کنار به گوش می رسید اما در نهایت جبهه متحد توانست به وحدت مورد نظر در انتخابات پیش رو دست یابد!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد