وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

چه کسانی باید به کرسی‌های سبز مجلس هشتم تکیه بزنند

کرسی‌های سبز و صحن زیبای مجلس منتظر میهمانانی است که چند صباح دیگر با رای من و شما مشخص می‌شوند، کسانی که ‪ ۲۴‬اسفندماه اجازه می‌یابند بر این کرسی‌ها، نه به هوای قدرت بلکه از سر خدمت، تکیه بزنند.

اما اینکه چه کسانی باید بر پشت این صندلی‌ها تکیه زنند ، به رای من و تو بستگی دارد.

" لیلا قلیجائی" کارشناس علوم سیاسی دراین‌باره گفت: میهمانان صندلی‌های خدمت نباید قدرت‌طلب، تنگ نظر و سوء‌استفاده‌کننده از موقعیت شغلی‌شان باشند.

وی افزود:نمایندگان منتخب نباید به فکر خودشان باشند بلکه باید خدمت به مردم را سرلوحه اعمال خویش قرار دهند.

این استاد دانشگاه گفت: از آنجا که سرنوشت داخلی و خارجی مملکت در دست نمایندگان است،باید نسبت به قوانین داخلی و خارجی و فنون دیپلماسی آشنایی داشته باشند تا بتوانند از منافع داخلی و خارجی کشور دفاع کنند.

قلیجائی درباره حضورزنان در مجلس گفت: انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس در موضوعات مربوط به بانوان ، قوانین حمایتی اسلامی را به تصویب برساند و به آنها نیز ضمانت اجرایی دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان‌اصفهان نیز گفت:نمایندگان باید برای انعکاس و حل مشکلات مردم و ارتباطات با آنان در تکاپو باشند.

سردار "سیدحمید صدرالسادات" با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای افزود: از نمایندگان خواسته می‌شود تا برای ریشه‌کن کردن مواد مخدر و بیکاری که از بزرگترین معضلات و دلایل انحراف و فساد در جامعه است، بیش از گذشته توجه نشان دهند.

به اعتقاد این مقام مسوول، اعتقاد به اصول اسلام ، عدالت ، اخلاق ، دلسوزی و خدمتگزاری از ویژگی‌های مهم یک نماینده برای انتخاب است.

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری اصفهان نیز در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: نباید کسی بر صندلی سبز مجلس تکیه بزند که هویت اصلی خود را فراموش و یا از جایگاه سیاسی‌اش سوء‌استفاده کند.

"عاطفه ترکی" افزود: نمایندگانی موفق‌اند که ارتباط تنگاتنگی با مسئولان شهری و کشوری برای حل مشکلات مردم داشته باشند، چون تجربه نشان داده است نمایندگان منزوی نتوانسته‌اند خدمت رسانی مناسبی برای مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان نباید تنها به وضع قانون بسنده کنند، گفت:
نمایندگان باید پیگیر عملیاتی شدن مصوبات خود باشند و حل مشکلات مردم از جمله اشتغال را تا زمان رفع آن در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.

دکتر "علی ربانی" رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: کسی که بخواهد از موقعیت شغلی خود راهی برای کسب موقعیت اجتماعی فردی و شخصی‌اش به دست آورد، نباید به مجلس راه یابد.

وی هشدار داد: اگر چنین فردی انتخاب شود، اصل خدمتگزاری به مردم فراموش می‌شود.

وی گفت: به مردم توصیه می‌شود به فردی رای داده شود که از نظر فکری و شخصیتی‌کامل و آشنا به درد و خواسته‌ی مردم از جمله امور زیربنایی‌و سازندگی باشد.

این کارشناس اجتماعی،"جوان باوری"را مورد تاکید قرارداد و گفت: توجه به مسایل جوانان در سالهای اخیر دردستورکار دولت و مجلس قرار گرفته، اما این کافی نیست و معتقدیم که اگر مجلس یک مجموعه جوان باور باشد و فهم روشن و درستی از موضوعات جوانان درعرصه سازماندهی اجتماعی و ساماندهی‌امور جوانان داشته باشد، این مساله بتدریج در قانونگذاری، جاری و ساری می‌شود
نظرات 1 + ارسال نظر
امیر جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:59

با سلام و تبریک سال نو

احتراماْ لطف نمائید و در خصوص سرکار خانم لیلا قلیجائی اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت و شغل ایشان در اختیار من قرار دهید .
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد