وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دورانی: توصیه جبهه متحد؛ تضعیف اصولگرایان

دبیر اجرایی ائتلاف فراگیر اصولگرایان با بیان اینکه نامزدهایی که در فهرست این ائتلاف قرار گرفته اند با آنان هماهنگ شده، گفت: این افراد اذعان دشته اند که هیچگونه آمریتی را مبنی بر عدم حضور در سایر لیست های اصولگرا نخواهند پذیرفت.

به گزارش مهر، علی دورانی دبیر اجرایی ائتلاف فراگیر اصولگرایان با بیان اینکه درحال حاضر در ایام تبلیغات انتخابات مجلس هشتم قرار گرفته ایم در واکنش به اقدام جبهه متحد اصولگرایان مبنی بر اینکه نام نامزدهای این جبهه نباید در سایر لیست هایی که دارای پسوند و پیشوند اصولگرایی هستند قرار بگیرد، اظهار داشت: اکنون فرصتی برای انجام اینگونه اقدامات باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه اکنون زمان برای برگشت وجود ندارد، گفت: توصیه به کاندیداها برای قرار نگرفتن نامشان در سایر لیست های اصولگرایی، تنها می تواند به تخریب اصولگرایان در صحنه عمومی جامعه منجر شود.

دورانی همچنین گفت که جبهه متحد طبق چه تعریفی خود را کارگزار انحصاری اصولگرایی می داند زیرا سایر گروه های اصولگرا نیز حق دارند تحت این عنوان در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: غفوری فرد، کاتوزیان، مرندی و کوثری از جمله نامزدهای اختصاصی ائتلاف فراگیر اصولگرایان بودند که پس از اعلام ما، جبهه متحد نیز نام آنان را در فهرست انتخاباتی خود قرار داد
نظرات 1 + ارسال نظر
میشه پاره یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:49 http://www.meshehpareh.blogfa.com

مرسی که به ما سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد