وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ارجاع تخلفات انتخاباتی به دادگاه ویژه

علیرضا جانه با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی‌ تهران بزرگ و شهرستان‌های استان آثار تبلیغاتی غیرمجاز را جمع‌آوری می‌کند، افزود: به کلیه فرمانداری‌ها و حوزه‌های انتخاباتی استان تهران اعلام شده تا پس از مهلت 24 ساعته وزارت کشور از پایان روز شنبه مورخ 18 اسفند 86 با جدیت پیگیر جمع‌آوری و امحای این آثار تبلیغاتی غیرمجاز باشند و گزارشی از این تخلفات به تفکیک برای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها برای پیگرد قانونی ارائه دهند.



جانه، نصب عکس نامزد‌های انتخابات در سطح خیابان‌های تهران را یک تخلف آشکار انتخابات از سوی برخی نامزد‌ها خواند و یادآور شد: نصب بنر و پارچه تبلیغاتی در مقابل ستاد‌های اصلی نامزد‌ها و نصب یک تابلو بر سردر ستاد‌های فرعی نامزد‌ها بدون تصویر نامزد‌ها مجاز است.



مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران تشویق مردم به شرکت در انتخابات را تنها محور مجاز مندرج در بنر‌ها و پوستر و پلاکارد‌های تبلیغاتی توسط احزاب و گروه‌های سیاسی خواند و خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی در همه مراحل انتخابات شد.



جانه گفت: بر اساس قانون تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد‌های انتخاباتی میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مجاز به نصب پوستر و بنر با درج اسم و تصویر خود هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد