وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وظیفه بسیج خدمت‌رسانی به مردم است

حسین طائب جانشین نیروی مقاومت بسیج در مورد مشارکت مردم در انتخابات گفت: معتقدم به واسطه پایان ماه صفر، ماه حزن و اندوه اهل بیت سلام‌الله و ورود به ماه ربیع‌الاول خواهیم دید که شور و نشاط مردم که به امر انتخابات وارد می‌شوند و حضور حداکثری مردم در این انتخابات را شاهد خواهیم بود و برآورد ما این است که امسال مردم با حضور حداکثری خود شعار اتحاد ملی مقام معظم رهبری را تجلی خواهند بخشید.
وی در مورد میزان نسبی حضور مردم طبق برآوردهای صورت گرفته گفت: برآورد کرده‌ایم که در کل کشور حدود 67 درصد از واجدین شرایط حضور پیدا خواهند کرد.
جانشین نیروی مقاومت بسیج در مورد حضور بسیجیان در صحنه انتخابات افزود: وقتی سخن از بسیج می‌آید یعنی بسیج 20 میلیونی و بسیج ده‌ها میلیونی بسیجیان تلاش می‌کنند تا در عرصه‌های مختلف زمینه‌های حضور را بیشتر کنند و در بعضی از مسایل انتخابات با دیگر ارگان‌ها همکاری و در تأمین امنیت حوزه‌های رأی‌گیری مؤثر باشد و به ایجاد یک فضای آرام برای حضور هر ساله مردم در پای صندوق‌های رأی کمک کند.
وی در پاسخ به اینکه توصیه شما به بسیجیان برای حضور در صحنه انتخابات چیست؟ گفت: فکر می‌کنم بسیجیان جلوتر از آن باشند که نیاز به توصیه داشته باشند، اما توقع داریم بسیجیان مانند دیگر صحنه‌ها که پیشتاز هستند با سبقت گرفتن در این عمل خیر در اولین ساعات رأی‌گیری حضور پیدا کنند و نمادی از تجلی حضور مردم باشند.
وی که در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ناحیه ابوذر با خبرنگاران سخن می‌گفت درباره نقش برپایی این نمایشگاه‌ها در تحقق سخن مقام معظم رهبری در جلوگیری از ناتوی فرهنگی دشمنان گفت: من با دیدن این نمایشگاه به یاد سخن حضرت آقا افتادم که فرمودند «بسیج باید در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد و پیشتاز باشد».
طائب ادامه داد: این نمایشگاه نمایشی بود از این موضوع، در این نمایشگاه دیدیم که در یک پایگاه دو قهرمان علمی که دو مدال جهانی و 20 مدال کشوری داشتند حضور یافته و در حوزه‌هایی هم فعالیت‌هایی از قبیل چتر‌بازی، فعالیت‌های علمی، ورزشی، هنری و پایگاه‌هایی که مختص به خواهران بود از این نوع فعالیت‌ها در آنها صورت می‌گرفت و اگر این نمایشگاه را با دقت نگاه کنیم همان عرصه‌های مختلفی که مقام معظم رهبری فرموده‌ است می‌یابیم و هرچه رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما این فعالیت‌ها را منعکس کنند و حضور مردم و بسیجیان را به نمایش بگذارند می‌تواند در تحقق این امر و رسیدن به ایرانی سربلند و آباد و تحقق چشم‌انداز 20 ساله کمک نماید.
جانشین نیروی مقاومت بسیج در انتها در مورد انتقاداتی که در بحث سازندگی به بسیج شده بود گفت: ان‌شاءالله به زودی و در استانه روز بسیج و منابع طبیعی در مورد این مسئله به صورت مشروح توضیح خواهیم داد و می‌گوییم که آنچه که وظیفه بسیج است خدمت‌رسانی به مردم است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد