وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هر رأی ملت تیری به قلب دشمنان است


سید هاشم حسینی بوشهری امروز در قم با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی با خواست و عنایت مردم به پیروزی رسیده است به همین دلیل نیاز است تا مردم در تمام مراحل انقلاب در صحنه حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد طمع و خشم دشمنان بوده است، تصریح کرد: پشتیبانی مردم و حضور آگاهانه آنان در صحنه‌های مختلف انقلاب باعث شده تا همچنان استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور حفظ شود.
مدیر حوزه علمیه قم افزود: دشمنان نظام هرجا احساس کردند که حضور مردم کمرنگ است، بوق‌های تبلیغاتی خود را علیه ملت و دستاوردهای ملت به صدا درآوردند و شروع به برنامه‌ریزی علیه نظام کرده‌اند، ولی آنان هیچگاه نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود نائل شوند.
وی به برگزاری انتخابات در کشور اشاره کرد و ادامه داد‌: ما همه ساله شاهد برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور هستیم و امسال نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است را پیش رو داریم.
حسینی بوشهری اضافه کرد: اهمیت انتخابات مجلس به این دلیل است که با انتخاب مردم بیش از 200 نفر افراد برگزیده به کار قانونگذاری می‌پردازند و در راستای مصالح جامعه به برنامه‌ریزی و وضع قوانین اقدام می‌کنند.
ادامه داد: به عنوان یک ایرانی خیرخواه می‌توانم بگویم که هر رای مردم یک تیر به قلب دشمنان و پیامی برای دوستان است تا بدانند که مردم ایران اسلامی با تمام وجود بر اساس تعهدی که با نظام اسلامی دارند، همواره از اسلام،‌ انقلاب و آرمان‌های انقلاب پاسداری خواهند کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد