وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مهلت 24 ساعته به کاندیداها برای جمع‌آوری تبلیغات غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
ستاد انتخابات کشور با توجه به مفاد قانون انتخابات و اصلاحیه اخیرآن که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و عدم رعایت تبلیغات مجاز از سوی بعضی نامزدهای انتخابات و احزاب و گروه های سیاسی ضمن تاکید بر رعایت مفاد دستورالعمل تبلیغات انتخابات ، تا پایان روز شنبه 18 اسفند ماه مهلت می دهد تا نسبت به جمع آوری موارد غیرمجاز مشاهده شده به شرح زیر، اقدام نمایند :
1. هرگونه نصب و الصاق اقلام تبلیغاتی حاوی عکس نامزدهای انتخابات در معابر و انظار عمومی از جمله پشت شیشه مغازه ها خودروها و ستادهای تبلیغاتی نامزدها بطور کلی ممنوع می باشد .
2. نصب بنر ، پوستر و پلاکارد تبلیغاتی توسط اقشار ، جمعیتها ، احزاب و گروه های سیاسی و ائتلاف ها فقط در جهت تشویق مردم برای شرکت در انتخابات مجاز است ، لذا نصب پلاکارد ، حاوی شعارهای احزاب و ائتلافها ممنوع می باشد .
3. نصب بنر و پارچه تبلیغاتی در جلوی ستادهای اصلی نامزدها و نصب یک تابلو بر سردرب ستادهای فرعی نامزدها بدون تصویر نامزدها مجازاست .
بدیهی است پس از پایان مهلت اعلام شده ، علاوه بر امحاء آثار تبلیغاتی غیر مجاز توسط مامورین نیروی انتظامی ، با مرتکبین تخلفات فوق برابر ماده 57 و 80 قانون انتخابات برخورد خواهد شد
نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:00 http://osolgarayan.blogfa.com

شما را لینک کردیم بی زحمت ما راهم بلینکید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد