وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اگر همه در کنار رهبری باشیم تمامی مشکلات حل می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدعلی رامین عضو شورای سیاست‌گذاری ائتلاف مردمی جنوب تهران با اشاره به عرصه‌های سیاسی مختلف کشور گفت: امروزه در کشور 3 گروه وجود دارد افرادی اصرار دارند که با همکاری با بیگانگان شرایط کشور را به دوران طاغوت و پیش از انقلاب بازگردانند تا آنها تصمیم‌گیرنده سرنوشت کشور باشند.
وی در ادامه گفت: گروه دیگری نیز وجود دارند که اجازه نمی‌دهند وضعیت کشور به دوران پیش از انقلاب برگردد اما این افراد قانع به وضع موجود‌اند.
رامین در ادامه با اشاره به سومین گروه موجود در کشور گفت: این گروه نیز با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های آن همراه هستند و احساس می‌کنند که امروزه این آرمان‌ها بر زمین مانده و باید در این دوره مجلس شورای اسلامی یک جریان آرمان‌خواهانه و مردمی برای از بین بردن فقر، فساد و تبعیض تشکیل شود و این همت امروز از طرف مردم جنوب شهر برخاسته است.
عضو شورای سیاست‌گذاری ائتلاف مردمی جنوب شهر در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخاب فرد اصلح گفت: باید کسانی راهی مجلس شوند که حامی آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم باشند که این یک تکلیف است.
وی در پایان سخنان خود گفت: امروزه اگر احزاب مختلف، لیست‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند مردم باید آگاه باشند و افراد توانا و کارشناس را برای مجلس هشتم انتخاب کنند تا مشکلات کشور حل شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد