وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

48 هزار متر‌ برای بروشورهای انتخاباتی

ملاصالحی در این‌باره به سما گفت: طراحی و تهیه بنر به عنوان فضای الصاق بروشور انتخابات کاندیداها به میزان چهار هزار تخته در ابعاد 2در 3 افقی که قابلیت استفاده هر دو طرف را دارد در مجموع فضایی به میزان 48 هزار متر‌مربع به همراه شعارهایی در خصوص زیبایی محیط در سطح شهر تهران نصب شده است که کاندیداها می‌توانند در زمان قانونی از این بنرها استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به طراحی طرح‌های گرافیکی با هدف تشویق مردم برای شرکت در انتخابات به تعداد 10 طرح و اکران این طرح‌ها در سطح شهر به میزان 1500 متر مربع به صورت پرتابل گفت: مجوز تبلیغات رایگان برای احزاب و تشکل‌ها با عنوان تشویق شهروندان برای شرکت در انتخابات در فضایی به میزان 2500 متر مربع صادر شده است.
ملاصالحی با بیان اینکه همچنین طرح‌های تشویق شهروندان روی بیلبورد به مساحت 1500 متر مربع در سطح شهر نصب خواهد شد، گفت: برای ایجاد فضای انتخاباتی در سطح شهر تهران این طرح‌های گرافیکی به تمامی مناطق تهران ارسال شده است.
به گفته وی، دستورالعمل مکان‌یابی ونصب فضاهای مخصوص الصاق پوستر انتخاباتی نیز به شهرداری‌های مناطق 22 گانه ابلاغ شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد