وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مردم انتخاب اصلح کنند

 
خطیب جمعه تهران حضور گسترده مردم در انتخابات هشتمین دوره مجلس شوراى اسلامى را دشمن کوب دانست و گفت:حضور حداکثرى مردم در پاى صندوق هاى راى ، موجب دلگرمى مسئولان و دست اندرکاران نظام و همچنین موجب ناامیدى دشمنان مى شود.
به گزارش واحد مرکزى خبر آیت الله جنتى افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ضمن جنبه بازدارندگی، اهمیت فوق العاده اى براى مردم ، نظام و انقلاب در پى خواهد داشت.
وى شرکت گسترده مردم در انتخابات را نشانه عظمت، شکوه و مردمسالارى دینى دانست و گفت: هرچه آرا بیشتر باشد موفقیت ها و عظمت هاى نظام و کشور گسترده تر خواهد شد و در مقابل قلب دشمنان را خواهد شکافت.
وى با بیان این که نامزدهاى نمایندگى مجلس باید اخلاق انتخاباتى را رعایت کنند گفت: نامزدها در تبلیغات، از وعده دروغ دادن بپرهیزند و مردم را با وعده‌هایى که در حد و اندازه نمایندگى مجلس نیست فریب ندهند. جنتى با تاکید بر انتخا ب اصلح توسط مردم به جایگاه مجلس در خصوص نظارت و قانونگذارى اشاره کرد و افزود: مجلس حلقه واسط بین مردم و دولت است، مجلسى که این همه کار اساسى دارد، مردم باید در انتخاب نمایندگان دقت کنند که به پول پرستان و بى‌تقوایان راى ندهند و به کسانى که مزه مظلومیت و محرومیت را چشیده‌اند راى دهند.
وى با بیان این که نمایندگان مجلس باید از شجاعت خاصى برخوردار باشند گفت: نامزدى باید وارد مجلس شوراى اسلامى شود که مرعوب دشمنان نشود.
آیت الله جنتى خاطرنشان کرد: در موضوع هسته اى اگر رئیس جمهور وحشت مى کرد و مرعوب دشمنان مى‌شد امروز این پیروزى در بحث هسته اى حاصل نمى شد.
وى گزارش اخیر محمد البرادعى مدیرکل آژانس بین المللى انرژى اتمى را سند محکمى دانست و گفت: گزارش البرادعى مشخص کرد که هیچ ابهامى در فعالیت هاى هسته اى جمهورى اسلامى ایران وجود ندارد .
آیت الله جنتى از کشورهاى دنیا خواست در مقابل جنایات صهیونیست‌ها بپا خیزند و از سکوت در مقابل این جنایات پرهیز کنند چرا که سکوت آنها، کمک به صهیونیستها وآمریکاست.
امام جمعه موقت تهران به مناسبت‌هاى آینده اشاره کرد و گفت: هفته نیکوکارى و احسان یکى از این مناسبت هاست که بر اساس آن مردم باید با کمک به نیازمندان به یارى آنان بشتابند.
وى تشکیل کمیته امداد امام خمینى را از دیگر مناسبت هاى روز بیان کرد و گفت: کمیته امداد یکى از یادگارهاى بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران است .
خطیب نمازجمعه تهران به فرارسیدن سال نو اشاره کرد و گفت: مردم باید در تعطیلات سال نو رعایت مسائل مختلف را بکنند تا دچار گناه نشوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد