وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام موجودیت رسمی پنجمین ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان

پنجمین ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان با انتشار یک بیانیه رسمی آغاز به کار کرد.ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان «جوان، امید ایرانیان»، این ستاد طی اطلاعیه‌ای امروز اعلام موجودیت کرد.
در این بیانیه امده است: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما جمعی از اصلاح‌طلبان جوان، دانشجویان سیاسی دانشگاه‌های تهران بر آن شدیم به منظور پاسداری از حریم اصلاح‌طلبی جامعه مجدداً اتحاد فراگیری را با نسلی جوان و نوگرا و با شعار مجلس جوان امید ایرانیان آغاز ‌کنیم.
بیانیه در ادامه می‌افزاید: ضمن اعلام موجودیت ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان اذعان می‌کنیم تعمیق دموکراسی با دولت جوان،‌ مجلس جوان و مردمی جوان و با نشاط از مهمترین اهداف ما در جهت تشکیل این ائتلاف است، معتقدیم مجلس هشتم باید پذیرای نسل جدید از فرزندان انقلاب باشد که به آزادی، جمهوریت و اسلامیت نظام معتقد باشند.
در پایان این بیانیه با تأکید بر اینکه همه سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا زندگی بانشاط همراه با آزادی را هدیه به مردم شایسته تهران نماییم، آمده است: اسامی نامزدهای ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان،‌ روز سه شنبه رسماً اعلام خواهد شد و در ضمن رئیس این ائتلاف محمد زارع فومنی است که وی به زودی طی یک نشست خبری مواضع این ستاد را در خصوص موضوعات گوناگون اعلام خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد