وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نظرسنجی آذری ها درباره اکبر اعلمی

حمیدرضا ایلخانی در گفت وگو با مردمی نیوز درباره بازتاب های ردصلاحیت اکبر اعلمی نماینده مردم تبریز عنوان کرد: واقعیت آن است که گروه های مختلف سیاسی حتی اصولگرایان واقعی در آذربایجان اذعان دارند که عدم صلاحیت اعلمی به مصلحت انتخابات نیست و از آنجا که رهبر معظم انقلاب نیز به پرشور کردن فضای انتخاباتی و حضور افرادی شجاع و صریح در مجلس تاکید داشته اند باید با مهیا نمودن شرایط حضور این افراد دارای صراحت، شجاعت و محبوبیت، فضای انتخاباتی را پرشور کرد.


این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: اعلمی بر اساس قانون انتخابات نامه اعتراض به ردصلاحیتش را به شورای نگهبان ارائه کرده است و در حال حاضر نیز بدون مراجعه به شورای نگهبان، به شیوه قانونی منتظر پاسخ این شورا خواهد ماند. همچنین این نماینده مردم تبریز با ارسال نامه ای به مقامات عالی رتبه کشور مواردی را بیان کرده است.


ایلخانی همچنین با بیان برخی نتایج کلی نظرسنجی های انجام شده در خصوص انتخابات درباره اکبر اعلمی تاکید کرد: اکبر اعلمی با تفاوت قابل ملاحضه ای نسبت به سایر افراد و کاندیداها چون پزشکیان، منادی و فرهنگی در صدر است. همچنین در برخی نظرسنجی های اینترنتی نیز بسیاری حضور خود در انتخابات را منوط به تایید صلاحیت وی اعلام کرده اند.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری همچنین درباره اعتراضات مردم در روز ملی زبان مادری که در 2 اسفند ماه موجب مشکلاتی در بازار تبریز شد گفت: این اعتراضات پس از بازی روز سه شنبه تراکتورسازی و پرسپولیس نیز با شعارهایی چون اعلمی تایید باید گردد و نیز اعلمی، یاشاسین آذربایجان در استادیوم این شهر ادامه یافت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد