وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام نتایج انتخابات در کمتر از نیم ساعت

وزیر کشور گفت: با برگزاری انتخابات رایانه‌ای در قسمت‌هایی که قانون اجازه این امکان را داده، نتیجه در کمتر از نیم ساعت به وزارت کشور اعلام می‌شود.
مصطفی پورمحمدی شب پنج‌شنبه با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه تلویزیونی شبکه طبرستان استان مازندران افزود: 45 هزار شعبه اخذ رای آماده جمع آوری آرای مردم در 24 اسفند است.
وی اظهار داشت: تمامی تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور آماده است.
وزیر کشور افزود: چهار هزار و 60 نامزد در مسابقه انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: تمامی محل‌های شعب اخذ رأی، انتخاب اعضای شعبه، بازرسان، نمایندگان فرماندار و ناظرین نامزدها در کشور مشخص شده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه تجربه نو برگزاری انتخابات رایانه‌ای در کشور اختلافی در شیوه آرا مردم به نامزدها ایجاد نخواهد کرد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود سالهای آینده انتخابات به صورت کاملا رایانه‌ای در کشور برگزار شود.
پورمحمدی با بیان این که استفاده از کارت ملی به صورت کاربردی در این دوره از انتخابات بسیار اساسی خواهد بود یادآور شد: کیفیت و تخلف در آرا توسط انتخابات رایانه‌ای کاهش خواهد یافت.
پورمحمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که 22 هزار دهیاری در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: تحول اساسی در مدیریت روستایی با برنامه‌ریزی دهیاران ایجاد خواهد شد.
به گفته وی دهیاران می توانند با برنامه و هدف اصولی توسعه‌ای ماندگار در روستا را ایجاد کنند.
پورمحمدی در ادامه ضمن دعوت از نامزدهای مجلس برای رعایت اخلاق انتخاباتی بیان داشت: ارزش ها، ویژگی های فرهنگی، تمرین جامعه مدنی پویا و ترویج اصول اخلاقی از اخلاق انتخاباتی نامزدها قابل تشخیص خواهد بود.
وزیر کشور در پایان با تبریک حقانیت ملت ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای گفت: دنیا از پیشرفت علمی ملت ایران نگران است و دانش هسته‌ای کشور تا افق‌های بلند و تعالی توسط جوانان دانشمند ایرانی محقق خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد