وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اسامی 49 نفر تایید صلاحیت شده جدید به فرمانداری ها ابلاغ می شود

معاون وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: با بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان، صلاحیت 49 نفر دیگر تایید و به وزارت کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام  محمد حسین موسی پور درتوضیحاتی اعلام کرد: وزارت کشور اسامی این 49 نفر را امروز به فرمانداری های حوزه های انتخابیه ابلاغ می کند.

وی با بیان اینکه با تایید این افراد، جمع تایید شدگان افزایش قابل توجهی یافته و فضای انتخابات ، فضایی رقابتی و پرشور و با نشاط است، ابراز امیدواری کرد با فضای بوجود آمده حضور حداکثری مردم در روز انتخابات باشیم.

* 9 اسفند آغاز رقابت های انتخاباتی داوطلبان مجلس خبرگان

موسی پور در ادامه با اشاره به زمان بندی قانونی انتخابات گفت: بر اساس این زمان بندی ، 9 اسفند رقابت های داوطلبان میان دوره ای خبرگان رهبری رسما آغاز می شود و تا 22 اسفند ادامه خواهد یافت.

وی افزود: به منظور کنترل نحوه تبلیغات داوطلبان خبرگان رهبری، بر اساس قانون، کمیسیون تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در محل استانداری های حوزه های انتخابیه ای که این انتخابات در آنها برگزار می شود، تشکیل می شود که اعضای آن متشکل از استاندار، بالاترین مقام قضایی استان، رئیس هیئت نظارت استان و مدیر صدا و سیمای استان می باشد.

موسی پورهمچنین گفت: نامزدهای خبرگان رهبری حق دارند به طورمساوی از طریق صدا و سیما به بیان نظرات خود بپردازند.

* لزوم درج کد نمایندگی در اقلام تبلیغی نامزدهای نایندگی مجلس

رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات همچنین با اشاره به موافقت شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به دو صورت دستی و رایانه ای در سراسر کشور، گفت: به منظور تسهیل و تسریع در شمارش رایانه ای  آرا، برای هر داوطلب نمایندگی، کد داوطلبی تعیین شده که داوطلبان باید کد خود را دریافت کرده و در تبلیغاتشان درج کنند.

موسی پور تاکید کرد: توصیه اکید ما به داوطلبان، درج کد داوطلبی در تبلیغات و به رای دهندگان، علامت زدن کد افراد مورد نظرشان در برگه های رای است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد