وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

امشب لیست اصلاح‌طلبان نهایی می شود

عضو شورای سیاستگذاری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: لیست این ستاد برای انتخابات مجلس هشتم در تهران، امشب در جلسه مسئولان ستاد ائتلاف با سید محمد خاتمی نهایی می‌شود.

حجت الاسلام مجید انصاری با اعلام این مطلب، به مهر گفت : در این جلسه که با حضور سید محمد خاتمی و اعضای شورای سیاستگذاری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در مجمع روحانیون مبارز برگزار می شود، لیست ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تهران و نیز نحوه فعالیت این ستاد در انتخابات مجلس هشتم مشخص می شود.

وی درباره نحوه مشارکت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم گفت: در این جلسه راجع به این موضوع تصمیم گیری خواهد شد و نتیجه آن به اطلاع رسانه ها می رسد.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز همچنین درپاسخ به این سوال که آیا لیست ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در تمامی حوزه های انتخابیه نیز در جلسه شورای سیاستگذاری این ائتلاف با خاتمی نهایی خواهد شد یا خیر؟ گفت: نهایی کردن لیست های انتخاباتی ستاد ائتلاف در شهرستان ها به ستادهای استانی محول شده، بنابراین تصمیم گیرنده خود ستادهای استانی خواهند بود.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: هر تصمیمی که ستادهای استانی این ائتلاف در مورد لیست انتخاباتی خود بگیرند مورد پذیرش ستاد مرکزی ائتلاف نیز خواهد بود.

گفتنی است در چندین جلسه گذشته اعضای شورای سیاستگذاری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان با سیدمحمد خاتمی گزینه های مختلفی از جمله " ارائه لیست در حوزه های انتخابیه قابل رقابت و دادن لیست حداکثری در این حوزه ها " مطرح شده بود که این امر با مخالفت خاتمی مواجه شد و قرار است اصلاح طلبان در همه حوزه های انتخابیه لیست 30 نفره ای ارائه کنند.

همچنین در این جلسات گزینه "استفاده از افراد مستقل در لیست انتخاباتی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان" نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است که به نظر می رسد چندین کاندیدا از حزب اعتماد ملی نیز در لیست ائتلاف اصلاح طلبان جای بگیرند. 

پیش از این ستاد ائتلاف اصلاح طلبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که به طور قطع در انتخابات مجلس هشتم شرکت می کند و لیست انتخاباتی خود را در معرض رأی مردم قرار می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد