وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هشدار مجلس خبرگان نسبت به آثار تورم

ناطقان آخرین جلسه از سومین اجلاس رسمی دور چهارم مجلس خبرگان رهبری بر اهمیت جایگاه روحانیت ، لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و توجه به نتایج مخرب تورم تاکید کردند .

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین جلسه از سومین اجلاس رسمی دور چهارم مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه آیت الله قره باغی نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حرکت الهی بود که پس از قرن ها در ایران اتفاق افتاد افزود: همدلی و همیاری مردم در مبارزه باعث شد که امام خمینی از تبعید باز گردند.

وی تصریح کرد: روحانیت عامل وحدت مردم ایران در مبارزه، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بوده که همواره در راه اعتلای انقلاب تلاش کرده است.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام ممدوحی نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان نیز طی سخنانی امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی های ممتاز مسلمانان دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر نوعی حکومت مردم بر مردم است که شعاردهندگان دموکراسی فعلی از آن دم می زنند.

ممدوحی تصریح کرد: این مسئله از ضرورت های دینی ما است و بر اساس آن با نظارت همگانی، جامعه از انحرافات احتمالی مصون می ماند.

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه این اجلاسیه حجت الاسلام فلاحیان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان با برشمردن خسارت های تفرقه بین مسلمانان گفت: باید با روش های دیپلماتیک و مردمی با دولت ها و ملت های مختلف اسلامی صحبت کرد تا دامن زدن به اختلافات بیش از این باعث خسران در جامعه اسلامی نشود.

فلاحیان با برشمردن عوامل تورم زا در اقتصاد کشور گفت : تورم ممکن است وقوع اقدامات خطرناک در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را در پی داشته باشد.

در ادامه این اجلاسیه آیت الله سید احمد خاتمی نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با اشاره به طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: واقعیت این است که فساد خوره جامعه و امری خانمانسوز است.

وی با اشاره به سابقه بحث خرافه زدایی از برنامه های دینی گفت: روحانیت باید ناصحانه و دلسوزانه وارد این عرصه شود.

خاتمی همچنین با بیان اهمیت حوزه های علمیه در مبارزه ، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت: طلبه ها و فضلا باید با درک عمیق مسائل روز و تحصیل و تدریس همواره در صحنه حاضر باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان با تاکید بر نگرانی های اعضای این مجلس در مورد مسائل فرهنگی کشور گفت: یکی از راههای موثر برخورد با تهاجم فرهنگی استفاده از شیوه تبلیغ چهره به چهره روحانیت است که این روش در زمان طاغوت و در اوج فساد موثر واقع شده که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی بود.

بر اساس این گزارش در ادامه سومین اجلاسیه رسمی دور چهارم مجلس خبرگان رهبری آیت الله یزدی نایب رئیس دوم این مجلس گزارشی از کار دبیرخانه ارائه کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد