وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لیست مشترک جبهه آزادی با اعتماد ملی

رئیس ستاد انتخابات جبهه آزادی با بیان اینکه تاکنون 10 کاندیدای این جبهه در انتخابات مجلس هشتم قطعی شده است، از رایزنی ‌های جبهه آزادی برای ائتلاف با حزب اعتماد ملی جهت ارائه لیست مشترک خبر داد.

مجید محتشمی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: ما منتظر پایان بررسی های شورای نگهبان هستیم تا پس از آن بتوانیم راجع به کاندیداهای خود به جمع بندی نهایی برسیم.

وی افزود: شورای عالی جبهه آزادی در جلسه عصر شنبه خود در مورد لیست انتخاباتی خود به جمع بندی نهایی می رسد.

نایب رئیس شورای عالی جبهه آزادی همچنین با اعلام اینکه ابراهیم اصغرزاده، سرلیست این جبهه در انتخابات مجلس هشتم است، گفت: متأسفانه کاندیداهای مرتبط با جبهه آزادی از سوی هیئت های اجرایی و نظارت ردصلاحیت شده اند و ما باید منتظر نتایج بررسی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات بنشینیم تا بتوانیم به ارائه یک لیست حداکثری بندیشیم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه آزادی با اشاره به رایزنی ها و مذاکرات این جبهه با حزب اعتماد ملی، گفت: با توجه به اینکه حزب اعتماد ملی نیز در تهران به دلیل ردصلاحیت های صورت گرفته لیست کاملی نخواهد داشت در حال رایزنی با آنها هستیم تا بتوانیم لیستی مشترک در انتخابات ارائه کنیم.

محتشمی همچنین درباره لیست جبهه آزادی در سایر حوزه های انتخابیه نیز گفت: متأسفانه کاندیداهای مد نظر ما در بسیاری از حوزه های انتخابیه ردصلاحیت شده اند اما اگر این افراد از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان به صحنه انتخابات بازگردانده شوند، قادر به ارائه لیست در این حوزه ها خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه جبهه آزادی به طور قطع در انتخابات مجلس هشتم لیست انتخاباتی ارائه می کند، گفت: ما قائل به شرکت در انتخابات هستیم هرچند که تعدادی از کاندیداهای ما تأیید صلاحیت نشوند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد