وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شعار پیشنهادی حداد برای اصولگرایان

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اتحاد، اصل اساسی برای اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم است و اگر به این اتحاد لطمه‌ای برخورد، مردم در انتخاب دچار سردرگمی می‌شوند.

غلامعلی حدادعادل رئیس مجلش شورای اسلامی روز گذشته پنج‌شنبه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه ششمین همایش سراسری جبهه متحد اصولگرایان، ضمن تشکر از تلاش‌های جبهه متحد اصولگرایان در راستای انتخابات مجلس هشتم، به بیان موقعیت کشور در دو حوزه داخلی و خارجی پرداخت و با بیان اینکه انقلاب و کشور امروز در موقعیت خوبی قرار دارند، تصریح کرد: ما امروز به عنوان یک کشور اسلامی نیرومند و موثری در جهان اسلام شناخته شده‌ایم و علیرغم توطئه‌ها و فشارها برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران، امروز نقش تاثیرگذار انقلاب در همه جای دنیا مشهود بوده و در هیچ تصمیم‌گیری‌ای نمی‌توان ایران را نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورمان در داخل و خارج از موقعیت ممتازی برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر آرامش خوبی در داخل کشور احساس شده و ثبات و امنیت امیدوار کننده‌ای وجود دارد و به این سبب نیروهای انقلاب و عموم مردم به آینده انقلاب امیدوارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:‌ مردم ایران با وجود همه مشکلات و گرانی‌ها و تورم و مشکل مسکن، وضعیت امنیت کشور و سایر مسائل را با دیگر کشورها مقایسه کرده و شاهد تحول در شهرها و مناطق خود هستند.

وی با بیان اینکه مشاهده تحولات علمی و احداث کارخانه‌ها و زیرساخت‌های توسعه در کشور برای مردم یک امیدواری ایجاد کرده و همه خواهان پیشرفت و توسعه کشور هستند، خاطرنشان ساخت:‌ مطالبات روزافزون مردم در سفرهای استانی رئیس جمهور از هیئت دولت حکایت از این دارد که مردم کشور امیدوار بوده و اطمینان دارند که دولت و نظام در پی ارائه خدمات به آنهاست.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت ایران در سطح بین‌المللی نیز گفت:‌ از نظر بین‌المللی نقش جمهوری اسلامی ایران در عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان و ... کاملاً بارز بوده و به لطف الهی و با دعای امام و مقام معظم رهبری و همت مسئولان، کشورمان امروز درجایگاهی قرار گرفته که همه نیروهای انقلاب را امیدوار ساخته است.

غلامعلی حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات مجلس هشتم، برگزاری انتخابات آزاد و کاملاً‌ رقابتی را از اسباب و موجبات ایجاد اتحاد ملی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت:‌ وقتی مردم ببینند در سرنوشت خود موثرند، این امر سبب وحدت و همبستگی میان مردم و نظام می‌شود و الاّ صورت ظاهری انتخابات قبل از انقلاب نیز بود اما مردم می‌دانستند که این انتخابات‌ها دروغی بیش نیست.

وی برگزاری انتخابات آزاد را یک رکن اساسی در اعتماد ملی دانست و گفت: در هیچ نهاد دیگری مردم به اندازه انتخابات مجلس حضور گسترده و تعیین کننده‌‌ای ندارند چراکه مجلس نماد حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و کشور است.
رئیس مجلس شورای در تبیین شرایط یک انتخابات خوب، اظهار داشت:‌ انتخابات خوب و آزاد، انتخاباتی است که هم حق انتخاب شونده و انتخاب‌کننده و هم حق کشور و اسلام و نظام و انقلاب در آن محفوظ بماند و رعایت این امر نیز وابسته به عمل کردن به قانون است.

حدادعادل برگزاری انتخابات باشکوه را یک وظیفه اسلامی، انقلابی و ملی دانست و گفت:‌ انتخابات باشکوه یک امر فراجناحی بوده و پشتیبان نظام و انقلاب است. لذا همه ما باید این نکته را به عنوان خط قرمز خود قرارداده و کاری نکنیم که به حضور مردم در صحنه انتخابات لطمه بزند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در چندسال گذشته شاهد یک روند تکرار شونده و مستمری در چندین انتخابات بوده‌ایم که حاکی از اقبال مردم به یک طرز فکر بوده است، خاطرنشان ساخت:‌ بعد از انتخابات شورای شهر دوم شاهد یک تغییر جهت در انتخابات مردم بودیم و آن اقبال مردم به تفکری بود که از آن به عنوان اصولگرایی یاد می‌کنیم.

حدادعادل با یادآوری رویکرد مردم به اصولگرایان در انتخابات مجلس هفتم، ریاست جمهوری نهم، شورای شهر سوم و مجلس خبرگان اظهار داشت: امروز وظیفه ماست تا این تصمیم‌گیری و روندی که در چند سال گذشته وجود داشته را بشناسیم و کاری کنیم که این راه ادامه پیدا کند، بدین معنی که بدانیم چرا مردم از جریانی اعراض و به جریان دیگر روی آوردند و چه انتظاری از اصولگرایان دارند.

وی مهمترین وظیفه اصولگرایان در زمان کنونی را حفظ وحدت و پرهیز از تکروی عنوان کرد و گفت:‌ اگر به وحدت اصولگرایان لطمه‌ای وارد شود، مردم در تصمیم‌گیری دچار حیرت می‌شوند لذا باید همه تلاش کنیم تا وحدتی که اصولگرایان را در انتخابات مجلس هفتم پیروز کرد، در انتخابات مجلس هشتم نیز بروز کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم تکرار اشتباه انتخابات شورای شهر سوم از سوی اصولگرایان، خاطرنشان ساخت: اتحاد، اصل اساسی برای اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم است.

حداد عادل با تعریف از شعار «پروا مکن، بشتاب، همت چاره‌ساز است» که از سوی اصولگرایان برای انتخابات مجلس هشتم انتخاب شده است، گفت: من پیشنهاد می‌کنم شعار «پروا بکن، مشتاب، وحدت چاره‌ساز است» نیز در بعد داخلی و درون‌سازمانی برای خود اصولگرایان در نظر گرفته شود تا وحدت اصولگرایان حفظ شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رقیب اصولگرایان در انتخابات تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان به کار گرفته است، اظهار داشت: یکی از ترفندهایی که از آغاز فعالیت دولت نهم تا امروز دائماً از سوی جبهه رقیب به کار گرفته شده، القای ناکارآمدی دولت است، بدین معنی که رقیب می‌خواهد به مردم القا کند که این دولت و همچنین مجلس هفتم ناکارآمد هستند.

حدادعادل افزود: متاسفانه حتی در مجلس شورای اسلامی نیز شاهد هستیم که برخی نمایندگان در نطق پیش از دستور خود حتی اگر در حوزه انتخابیه آنها بیش از 65 درصد از وعده‌های دولت محقق شده باشد، از آن یاد نمی‌کنند اما اگر یک مشکل در حوزه انتخابیه آنها به وجود آید با بزرگ‌نمایی بر علیه دولت تبلیغ و سیاه‌نمایی می‌ کنند و تنها لبه خالی لیوان را می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه در مورد مجلس هفتم نیز شاهد همین تبلیغات منفی از سوی جناح رقیب هستیم، گفت:‌ رسانه‌ها، مطبوعات و سایت‌های این طیف عدم استقلال، ناکارآمدی و عدم اقتدار را در مورد مجلس هفتم تبلیغ می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر داشتن یک برنامه مناسب از سوی اصولگرایان برای خنثی کردن این تبلیغات دروغ و منفی اصلاح‌طلبان، خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از اقدامات جبهه دوم خرداد،‌ تلاش فراوان برای ایجاد اختلاف میان دولت و مجلس است که از همان روز اول استقرار دولت این تلاش آغاز شده است و در مطبوعات و رسانه‌های خود سعی دارند دولت و مجلس را در مقابل هم قرار دهند.

حدادعادل ادامه داد: به عنوان مثال اگر ما با یک لایحه دولت موافقت کنیم در بوق و کرنا می‌کنند که مجلس مطیع و دنباله‌رو دولت است و اگر هم لایحه‌ای را اصلاح یا رد کنیم باز هم به دروغ تبلیغ می‌کنند که اختلاف میان دولت و مجلس زیاد است.

وی با بیان اینکه ما با شناخت این ترفندها، برای خنثی کردن آن‌ها تلاش کرده‌ایم، افزود: همه تلاش ما در مجلس این است که هر کاری می‌کنیم صورت تقابل و تضاد با دولت نداشته باشد و در عین حال انفعال نیز نباشد که کار ظریف و دشواری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تلاش برای اختلاف‌افکنی در درون اصولگرایان را یکی دیگر از اقدامات دوم خردادی ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: باید مراقب باشیم و با شناخت شیوه‌های رقیب، در دام‌هایی که بر سر راه ما ایجاد می‌کنند، نیفتیم.

حداد عادل در پایان سخنان خود با تاکید بر اتحاد میان اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات مجلس هشتم، اظهار داشت:‌ از آنجا که اصولگرایان چهار سال در مجلس هفتم تجربه کسب کرده‌اند، لذا مجلس هشتم بایستی مجلسی قوی‌تر و کارآمدتر از مجلس هفتم باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد