وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کاندیداهای جبهه متحد نهایی شد/ لیست‌ها را به تدریج اعلام می‌کنیم

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان از نهایی شدن لیست های این جبهه در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توافقاتی که حاصل شده، لیست‌های جبهه متحد در همه حوزه های انتخابیه از جمله تهران را به تدریج اعلام خواهیم کرد.

شهاب الدین صدر دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو باخبرنگار مهر با اشاره به ششمین همایش شوراهای استانی جبهه متحد که روز پنجشنبه در تهران برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش که تمامی نامزدهای جبهه متحد از سراسر کشور حضور داشتند، مباحث مربوط به هماهنگی بیشتر نامزدهای جبهه دنبال گردید.

به گفته صدر، تبیین فعالیت های انتخاباتی و چارچوب های مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس هشتم از دیگر محورهای ششمین همایش شوراهای استانی جبهه متحد اصولگرایان بود.

صدر تصریح کرد: در این همایش برای تعدادی از حوزه های انتخابیه که همچنان برای انتخاب نامزد نهایی بین دو گزینه مشغول بررسی بودیم توافقاتی صورت گرفت.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: در این همایش کار حوزه هایی که نامزد آنها نهایی نشده بود، با حضور کمیته شش نفره به اتمام رسید و توافقات زیادی در این خصوص حاصل گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه همچنین گزارشی از فعالیت ها و روند کاری جبهه متحد اصولگرایان از ابتدای تشکیل تاکنون بود که توسط بنده ارائه گردید.

صدر سپس به حضور حداد عادل در ششمین همایش شورای استانی جبهه متحد اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: دکتر حدادعادل در این همایش درباره اهمیت انتخابات و نقش جریان اصولگرا و حضور گسترده مردم در آن سخنرانی کرد.

به گفته وی، برگزاری میزگرد شش نفره با حضور آقایان صدر، بادامچیان ، فدایی ، زاکانی ، محصولی و مصلحی از دیگر برنامه های این همایش بود که هر کدام از اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان درباره موضوعاتی که از قبل تعیین شده بود سخنرانی کردند.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه گفتگو با مهر از نهایی شدن لیست های این جبهه در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توافقاتی که در این همایش حاصل شد لیست های جبهه متحد اصولگرایان در تمامی حوزه های انتخابیه کشور تقریبا قطعی شد.

وی در پایان درباره زمان اعلام لیست های جبهه متحد در سراسر کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گزارش کار جبهه های استانی به دستمان رسیده به تدریج لیست ها را در تهران و استانها اعلام خواهیم نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد