وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کاندیدا‌ها و به ویژه طرفداران‌شان غوغا نکنند

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر " پرهیز از هرگونه تخریب در انتخابات مجلس هشتم" در عین حال حضور پرشور در این عرصه را مورد توجه و تاکید قرار داد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شهر، آیت‌الله امامی‌ کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس هشتم گفت: به تمام عزیزان و طرفداران کاندیدا‌ها و خود نامزد‌های انتخابات تاکید می‌کنم؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، در این عرصه به تخریب شخصیت هیچ شخصی نپردازند و تنها خودشان را به ملت عرضه کنند.
وی با اشاره به تاکید و اهمیتی که اسلام برای آبرو و عرض افراد قائل شده است" گفت: پیامبر اسلام(ص) فرموده‌اند از عرض خود قرض بده تا روزی که به آن احتیاج داری آن را پس بگیرید که این تعبیر بسیار عجیبی است.
این عضو مجلس خبرگان با اشاره به این‌که " قرض برای تامین حاجت است" در عین حال خطاب به همگان گفت: اگر زبانتان را در تخریب دیگران به کار می‌گیرید به این فرمایش پیامبر دل دهید.
امامی‌ کاشانی اهمیت آبرو و حیثیت افراد را بر اساس احادیث مورد تاکید قرار داد و گفت: براساس این اهمیت هیچ‌کس این خسارت را برای خود نخرد، البته من این مساله را به مناسبت پیش رو بودن انتخابات مجلس مطرح کرده‌ام اما در جا‌های دیگر هم این مساله مصداق دارد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر این‌که " البته فردی که به تخریب حیثیت افراد می‌پردازد، تنها در آخرت خسارت نمی‌بیند" افزود: قطعا جواب این عملکرد را فردی که دست به چنین عملی می‌زند، تنها در آخرت نمی‌بیند؛ چراکه سخن غلط و حرف ناروا باقی نمی‌ماند و باطل از بین می‌رود.
وی با بیان این‌که " هر کار ناروایی به خود انسان برمی‌گردد" گفت: کاندیدا‌ها به ویژه طرفداران آن‌ها غوغا نکنند، مگر این صندلی چیست که برایش چنین کنیم، جز این‌که اگر انسان برای خدا حرکت کند، اجری خواهد داشت والا هیچ چیز دیگری ندارد.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر حضور پرشور ملت بزرگ و فهیم و هوشیار در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ گفت: بلندگو‌هایی این روز‌ها سر و صدای‌شان بلند شده و به ملت پیام می‌دهند که شما فکر نکنید که با حضور در انتخابات همه کار‌ها درست می‌شود، شما باید به جمهوری اسلامی‌ "نه " بگوید و "نه "این است که روز انتخابات 24 اسفند پای صندوق‌ها خلوت باشد.
امامی‌ کاشانی افزود: کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که امروز گزارش البرادعی را محکوم می‌کنند و معتقدند اگر بشود باید با ایران جنگ نظامی‌ کرد، اما به همه ملت تاکید می‌کنیم این سخنان دشمنان را نشنوید و با سخن دشمن هماهنگی نکنید. حضور در عرصه انتخابات همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند حقیقتا یک تکلیف و وظیفه است.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اگر ملت ایستاده باشد، این طور می‌شود که امروز شاهدیم؛ یعنی آژانس چنین گزارشی را درباره ایران می‌دهد و کاخ استکبار آمریکا، انگلیس و اسرائیل این چنین متزلزل می‌شود.
وی اضافه کرد: بنیان‌گذار این استراتژی و سیاستی که ما داریم امام خمینی(ره) است که بر او هزاران درود و صلوات باد. از همین جا از بیت حضرت امام(ره) و خاندان بزرگ و عظیم الشان ایشان تجلیل می‌کنیم و دنیای استکبار بداند ملت ایران همان طور که به امام خمینی(ره) عشق می‌ورزد همان طور تکریم و احترام به خاندان و بیت معظم له را وظیفه خود می‌داند.
امامی‌ کاشانی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله توسلی خاطرنشان کرد: برای ایشان طلب مغفرت و ریحان و رحمت می‌کنیم و به خاندان محترم ایشان تسلیت می‌گوییم.
این عضو مجلس خبرگان همچنین صدمین سال درگذشت مرحوم فلسفی را تسلیت و در عین حال از وی به عنوان شخصیتی برجسته و عالم یاد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد