وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخابات مجلس هشتم آزمون بزرگ اصولگرایان

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخابات مجلس هشتم را آزمونی بزرگ برای این جبهه و همچنین جبهه متحد اصولگرایان و احزاب موثر این جریان سیاسی از جمله موتلفه اسلامی توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب الله عسگراولادی در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس تفاوتی نمی کند کدام یک از اصولگرایان نامزد می شوند بلکه رای آوردن یک اصولگرا مهم است.
عسگر اولادی به اصولگرایان توصیه کرد: اصولگرایان در جبهه متحد باید وحدت خود را حفظ کنند.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان به ویژه آمریکا به وسیله نیروهای خود در داخل و خارج از کشور به دنبال تفرقه انداختن میان نیروهای با ارزش نظام هستند و سعی دارند به وسیله عوامل ناشناخته خود در داخل میان ما تفرقه بیندازند و باید هوشیار بود و امتحان انتخابات مجلس هشتم که امتحان بزرگی است را همراه با نصر خداوند پشت سربگذاریم.

بنا بر این گزارش، در این نشست محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: پایبندی حزب موتلفه اسلامی به تصمیمات جبهه متحد اصولگرایان با قوت بیشتر از گذشته ادامه دارد و لازمه این پایبندی این است که خودمان را مجری تصمیمات جبهه متحد اصولگرایان حساب کنیم.

حبیبی با تاکید بر اینکه نباید به تفرقه دامن زد، گفت: حق درگیر شدن با اصولگرایان که خارج از جبهه متحد هستند و انقتاداتی به جبهه متحد دارند را نداریم بلکه باید از تمام خرد خود استفاده کرده تا آنها نیز وارد دایره اصولگرایی شوند و باید سعی ما بر این باشد تا این دایره را وسیع تر کنیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: زمانی انصراف دادن برخی نامزدها باعث وحدت می شود اگر اینطور باشد باید انصراف داد.

وی خطاب به دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: تمام انرژی خود را برای سیاست ها و نامزدهای مورد تایید جبهه متحد اصولفگرایان به کار گیرید و هیچ یک از شما مجاز به جدال با دیگر اصولگرایان نیست.

بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز در این اجلاس ضمن استماع گزارش دبیران استانهای این حزب از وضعیت انتخاباتی استانهای خود به بیان نکات و تذکرات لازم پرداخت.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان همچنین با اشاره به تعاملات صورت گرفته با سایر گروه های اصولگرا اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان امروز در وضعیت خوبی از وحدت قرار دارد و ما وظیفه داریم ضمن تلاش برای گسترش دایره جبهه وحدت فعلی تقویت شود.

در این اجلاس، همچنین کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر درک فضای سیاسی امروز ایران و تفاوت آن با چهار سال قبل بسیار اهمیت دارد زیرا هنوز برخی افراد در حال و هوای دهه اول و دوم انقلاب هستند و فکر می کنند هنوز اوضاع به همان وضع است حال اینکه معادلات قدرت در درون و بیرون اصولگرایان به سرعت در حال شکل گیری است وگفتمان های جدید وارد عرصه سیاسی کشور شده است.

وی افزود: اصولگرایان در آستانه نقطه شکل گیری یک همگرایی هستند که در عین استحکام بسیار شکننده است و تداوم استحکام آن به تک تک اصولگرایان بستگی دارد زیرا غفلت باعث شکست می شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
فرخ جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:29

ُSalam.Omidvaram Haleton Khob Bashe
Az Zahmathaton Bi Nahayat Mamnon,Man Bloge Shoma Ro Har Lahze Check Mikonam Ke Age Liste Jadidi Az Kandidhaye Salahiat Shode Elam SHod Bebinam,Bayad Afarin Goft Be Shoma Ke Enghadr Dar Update Bodane Blogeton Talash Mikonid,Mamnon Va Tashakore Faravan.Faghat Ye SOal Daram Ke Emkanesh Hast Emroz Liste Jadidi Elam Beshe,Age Momkene Baram Mail Konid Pasokhetono.Baz Ham Tashakor Va Sepas

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد