وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کسانی که انتخابات مجلس را تحریم کردند باید پاسخگوی مردم باشند

سخنگوی ائتلاف مردمی اصلاحات با بیان اینکه دود قهر از انتخابات تنها به چشم مردم خواهد رفت، گفت: کسانی که انتخابات مجلس هفتم را تحریم کردند باید جوابگوی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه کروبی دبیر کل مجمع اسلامی بانوان پیش ازظهر امروز در همایش سراسری "زنان انقلاب، انقلاب زنان ، راهبردها و سیاست ها " که از سوی شاخه بانوان حزب اعتماد ملی در مجلس امام صادق (ع) تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و باید از جایگاه و حق خود در عرصه های مختلف استفاده کنند که این امر باید در انتخابات نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: بالاخره تغییر و تحول در سرنوشت را باید از نقطه ای شروع کرد. متاسفانه امروز نگاه حاکم به جامعه نگاه مردانه است اما اخیرا جایگاه مناسبی برای حضور بانوان در جامعه ایجاد شده که باید از آن نهایت استفاده را برد.

دبیرکل مجمع اسلامی بانوان تاکید کرد در هر انتخابات مردم باید حضوری فعال داشته باشند تا بتوانند سرنوشت خود را رقم بزنند زیرا عدم حضور جفا به خود مردم است.

وی زودن برخی موانع قانونی حضور بانوان در بعضی مسئولیت ها و جایگاهها را تنها به دست خود آنان دانست و ادامه داد: چنین مشکلاتی تنها با در کنار هم بودن بانوان حل خواهد شد.

سخنگوی ائتلاف مردمی اصلاحات، بی تفاوت بودن نسبت به انتخاب را بی تفاوت بودن هر فرد نسبت به زندگی و سرنوشت خود دانست و بر حضور هر چه پرشورتر در انتخابات 24 اسفند تاکید کرد.

وی در ادامه انجام سهمیه بندی جنسیتی در دانشگاهها را به معنای نادیده گرفتن شایسته سالاری دانست و اظهار داشت: این گونه تصمیمات غیر از اینکه زمینه ساز یأس، افسردگی و نا امیدی برای دختران است هیچ مریتی ندارد.

فاطمه کروبی گفت: در هیچ دورانی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب چنین زنان شایسته، دانشمند و کارآمدی در جامعه اسلامی ایران وجود نداشته اند. بنابراین اگر هدف سهمیه بندی جنسیتی در دانشگاهها ایجاد عدالت و زمینه اشتغال یکسان است ، باید در مجلس و سایر نهادها نیز چنین سهمیه بندی ای حاکم گردد.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 http://www.entekhabatmajlis8.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید
لطفا لینک سایت دکتر جعفر قادری از چهار نفر کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در شیراز را در پیوندهای خود قرار دهید
با تشکر
محمد رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد