وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

افزایش بهای کاغذ در آستانه انتخابات

با تغییر نکردن نوع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، طبق روال تمام انتخابات‌ها تقاضا برای کاغذ زیاد شده و به تبع آن جرقه‌های افزایش قیمت کاغذ هم زده شده ولی مسوولان صنفی خبر از واردات مناسب کاغذ و نبود کمبود در این زمینه و قول کنترل بازار می‌دهند.
به گزارش ایسنا، قیمت کاغذ پرمصرف تحریر 70 گرمی که تا دو هفته پیش‌بندی 25 هزار تومان بود در روزهای اخیر به 27 هزار و 500 تومان افزایش یافته است.
کاغذ تحریر 80 گرمی هم که بندی 35 هزار تومان بود در روزهای اخیر به 40 هزار تومان رسیده بود که البته این قیمت کاهش یافته و امروز به 36 هزار و 500 تومان رسیده است.
اعلام خبر توزیع کاغذهای 70 و 80 گرمی از سوی وزارت بازرگانی سیر صعودی قیمت‌ها را تا حدی کنترل کرده و به گفته فعالان بازار کاغذ، اگر این کاغذها توزیع شود بازار به وضعیت عادی خود برمی‌گردد.
داود رحیم‌زاده، رییس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران با تایید این افزایش قیمت‌های اخیر به ایسنا گفت: البته این افزایش قیمت‌ها بحرانی نیست ولی قصد داریم همین میزان را هم با همکاری بخش خصوصی و دولت کنترل کنیم.
رییس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران تاکید کرد: به اندازه کافی کاغذ برای ایام تبلیغات انتخاباتی و سال نو توسط واردکنندگان بخش خصوصی و وزارت بازرگانی تامین شده است و به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد.
رحیم‌زاده ادامه داد: در روزهای آینده با توزیع کاغذ توسط اتحادیه قیمت‌ها تعدیل خواهد شد و با کاهش نسبی قیمت‌ها روبه‌رو خواهیم بود و به این وسیله جو روانی افزایش قیمت‌ها هم از بین خواهد رفت.
در این زمینه همچنین محسن دولتی، نایب رییس سابق اتحادیه هم اعلام خبر توزیع کاغذ 4 Aتوسط اتحادیه در روزهای آینده را باعث جلوگیری از روند صعودی و همچنین کاهش قیمت‌ها دانست و گفت: قرار است طی هفته آینده کاغذهای 80 و 70 گرمی 4A که بیشترین مصرف را در این ایام دارد، توزیع شود که این موضوع می‌تواند باعث آرامش بازار شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد