وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تعداد زیاد کاندیداها اصلاح طلبان را به دردسرانداخت

فاطمه کروبی گفت: ازدیاد کاندیداهای اصلاح طلب باعث شده که برای انتخاب لیست، ما با مشکل مواجه شویم.
سخنگوی ائتلاف مردمی دوم خردادیها گفت: شورای نگهبان، صلاحیت بیشتر نامزدهای ائتلاف مردمی اصلاحات و حزب اعتماد ملی را تأیید کرده است.
فاطمه کروبی با تشکر از اقدام خوب شورای نگهبان در بررسی مجدد و توأم با دقت صلاحیت نامزدهای مجلس هشتم تصریح کرد: سخنان برخی اصلاح طلبان را که می گویند شورای نگهبان، فضای رقابتی، بوجود نیاورده است، قبول نداریم، چون ما به قدری نامزد صلاحیت شده داریم که نمی دانیم کدام یک را برای فهرست انتخاباتی خود، انتخاب کنیم.
تا این حد که افراد تأیید شده اند راضی کننده است
در همین حال مهدی کروبی هم اعلام کرد: تا این حد که افراد تأیید شده اند راضی کننده است و به نظر می رسد برخی افراد دیگر هم تأیید صلاحیت خواهند شد.
دبیر کل حزب اعتماد ملی که در حاشیه مراسم ترحیم حجت الاسلام توسلی با خبرنگاران گفت وگو می کرد ضمن اعلام این مطلب افزود: انتظار داریم افراد شاخص تری تأیید شوند.
مهدی کروبی در پایان گفت: همه باید در چارچوب قانون عمل کنند، وقتی در چارچوب قانون عمل شود فضای رقابتی ایجاد خواهد شد.
پیشنهاد انصراف نامزدهای اصلاح طلب تصویب نشد
سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان هم گفت: در جلسه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برخی این پیشنهاد را مطرح کردند که هر نامزدی که بعد از سوم اسفند تأیید صلاحیت شد، از نامزدی انصراف دهد.
به گزارش ایسنا عبدالله ناصری ضمن اعلام این مطلب افزود: این پیشنهاد به تصویب نهایی نرسید اما از اقبال خوبی برخوردار بود.
ناصری ادامه داد: یکی از دیگر پیشنهادها این بود که لیست حداقلی با کمترین ریسک بسته بشود و کسانی که امکان رأی آوردن دارند، در لیست قرار بگیرند.
وی همچنین درباره احتمال حضور افرادی خارج از ائتلاف اصلاح طلبان در فهرست نهایی گفت: کاندیداهایی خارج از ائتلاف اصلاح طلبان که مشی اصلاح طلبی دارند و آقای خاتمی و اندیشه های ایشان را پذیرفته و در عین حال نفس ائتلاف را باور داشته باشند- اگرچه عضو ائتلاف اصلاح طلبان هم نباشند- در فهرست نهایی قرار خواهند گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد