وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فهرست اصولگرایان در 5 شهر بزرگ کشور

با نزدیک شدن به زمان انتخابات دوره هشتم مجلس و شکل‌گیری رقابت‌ها، گزارش‌ها حکایت از قطعی شدن فهرست اصولگرایان در شهرهای مختلف کشور دارد.

فهرست پنج نفره اصولگرایان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات با اسامی محمد رضا فاکر، عفت شریعتی، عبدالرضا رحمانی فضلی، محمدحسین قاضی‌زاده و جواد کریمی نهایی شده است.

اعضای گروه 6 اصولگرایان در مشهد فهرست این 5نفر را به‌صورت توافقی، تعیین کرده‌اند.

در حوزه انتخابیه اصفهان نیز از محمد‌حسین استکی، نیره اخوان بی‌طرف، محمد تقی رهبر، حمیدرضا فولادگر، حسن کامران دستجردی، علی‌اکبر پرورش، حسین آذین و محمدرضا زادهوش به‌عنوان نامزدهای حضور در فهرست اصولگرایان نام برده می‌شود.

همچنین در حوزه انتخابیه تبریز که هنوز بر روی دو نامزد آن توافق نهایی حاصل نشده است، نام چهار داوطلب دیگر شامل محمدحسین فرهنگی، محمدعلی متفکر آزاد، سیدابراهیم ابراهیمی و سیدمحمد رضامیرتاج الدینی نهایی شده است.

در حوزه انتخابیه شیراز نیز سیدحسین‌ذوالانوار، محمدجعفرقادری، سیداحمد رضا دستغیب و محمد علی‌ خورسندیان به‌عنوان نامزهای انتخاباتی اصولگرایان انتخاب شدند.

در تهران هم که پیش از این فهرست احتمالی جبهه متحد اصولگرایان اعلام شده بود، تا این لحظه حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس به‌عنوان جایگزین علی لاریجانی انتخاب و معرفی شده است.

شهاب الدین صدر، دبیر اجرایی جبهه‌متحد اصولگرایان هم در گفت‌وگو با ایرنا فهرست این جبهه برای حوزه انتخابیه تهران را درمقایسه با گذشته یکی از بهترین فهرست‌ها ارزیابی کرد و در عین حال جابه‌جایی احتمالی در این فهرست را هم رد نکرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد