وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اظهارات موسوی لاری در مورد مشارکت اصلاح طلبان

سایت خبری ایران: رئیس شورای سیاستگذاری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: به هر میزان که صلاحیت اصلاح طلبان تایید و امکان رقابت برای ما فراهم شود به همان میزان نیز بر مشارکت اصلاح طلبان افزوده خواهد شد.

موسوی لاری پس از جلسه مشترک کمیته سیاسی و شورای مرکزی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تصمیمات این نشست را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: پس از بررسی وضعیت نامزدهای ائتلاف در تهران و سایر حوزه های کشور معلوم شد که بر خلاف تبلیغات وسیع رسانه های رسمی متاسفانه فقط حدود یک چهارم حوزه های انتخاباتی رقابتی شده اند .

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان، اضافه کرد: ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و احزاب عضو ائتلاف به رغم آنکه متاسفانه هنوز تغییر معناداری در تجدید نظر در روند حذف نامزدهای اصلاح طلب و مستقل پدید نیامده ،مشارکت در انتخابات مجلس هشتم را دنبال خواهند کرد.

موسوی لاری افزود : بدیهی است به هر میزان که صلاحیت اصلاح طلبان تایید و امکان رقابت برای ما فراهم شود به همان میزان نیز بر مشارکت اصلاح طلبان افزوده خواهد شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان، گفت: با فهرست اعلامی شورای نگهبان هنوز امکان حضور سازمان یافته و سراسری برای ما در انتخابات فراهم نشده است به ویژه آنکه تایید صلاحیت اصلاح طلبانی هم که از سوی برخی رسانه ها اعلام شده هنوز رسما به آنها ابلاغ نشده و ستاد ائتلاف از صحت و سقم این خبرها اطلاع قطعی ندارد.



وی در پایان ابراز امیدواری کرد شورای نگهبان تا سوم اسفند ماه با احقاق حق داوطلبان و تایید صلاحیت آنان امکان رقابتی کردن انتخابات و مشارکت پرشور مردم و نخبگان را بیش از پیش فراهم کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد