وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مساله حضور نظامیان در سیاست را رهبری در زمان و شرایط خاص فرمودند

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه دومین همایش منطقه‌ای خواهران استان تهران حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر برخی سایت‌ها در مورد حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی درباره دخالت نظامیان در سیاست و انتخابات افزود: این اهانت، اهانت غیرقابل قبولی به ایشان و به بیت امام (ره) است و افرادی که این کار را انجام داده‌اند مجازات می‌شوند.

عسگراولادی هم‌چنین با اشاه به این که در حال حاضر مقام معظم رهبری باید در این باره باید اظهار نظر کنند، اضافه کرد: در دوران دولت آقای میرحسین موسوی بالای نامه‌ها شعارهایی را از حضرت امام(ره) می‌نوشتند. یک روز یکی از وزرا نامه‌ای را آورد که بالای آن نوشته بودند « من تو دهن این دولت می‌زنم ، من دولت تعیین می‌کنم». این سخن را امام (ره) در شرایط ان روز در بهشت زهرا و نه در شرایط دولت آقای میرحسین موسوی گفته‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: امام(ره) در روزی فرمودند مصلحت نمی‌دانم روحانی رییس‌جمهور شود اما با فاصله کمی و با امتحاناتی که بنی صدر داد فرمودند نظرشان عوض شده است؛ بنابراین آن‌چه مربوط به نظام در زمان (خاص) است، موضع‌گیری ولی فقیه را می‌خواهد؛ از این رو در رابطه با گذشته ممکن است به بیان تاریخچه‌ای بپردازیم و سخنان امام(ره) را در آن زمان و در مسائل مختلف بیان کنیم؛ این سخنان کاملا در آن زمان درست است اما اگر بگویید این سخن که فرموده‌اند تا زمان حضرت مهدی(عج) همین است، دیگر حکومت معنا پیدا نمی‌کند.

عسگراولادی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد ورود نظامیان به سیاست چیست؟ گفت: نظر بنده نظر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: نظامیان ما در 8 سال دفاع مقدس و بعد از آتش‌بس تاکنون امتحان‌های بسیار خوبی داده‌اند، این افراد مدیران خوب و لایقی هستند، ولی با این حال مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا، باید بگویند که نظامیان می‌توانند شرکت کنند یا خیر؟

وی در ادامه درباره تاثیرات و معایب حضور طیف‌های مختلف همچون ورزشکاران و هنرمندان در انتخابات گفت: در صورتی که دو جناح بتواند بین خود اتحاد برقرار کند سپس منفردان نیز در انتخابات حضور داشته باشند خوب است؛ اما اگر شعبه شعبه شویم آن گاه رای خرد می‌شود و نتایج مثبت نیست
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسین ضمیریان شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:42 http://www.zamiryan.blogfa.com

ljk j;bdfdi ofv تکذیبیه خبر خبرگزاری فارس در سایت (farsnews)
خبرگزاری فارس در اخبار استانها در تاریخ 1386/11/26(جمعه) از اینجانب (محمد ابراهیم ضمیریان ) به عنوان یکی از کاندیداهای دوم خرداد نام برده است . به اطلاع می رساند اینجانب با عنایت به اینکه با استعانت از خدای باریتعالی و با انتخاب راه امام خمینی (ره) و ادامه دهنده راه آن بزرگمرد تاریخ معاصر رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای که همان راه انبیا واوصیا و طریق رستگاری است و با اعتقاد به اینکه خداوند مقلب القلوب می باشد مستقلاً در این دوره انتخابات شرکت نموده و هر گونه وابستگی به گروه ها ی حزبی موجود ( مخصوصا جبهه دوم خرداد )را تکذیب می نمایم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد